پکیج یا آبگرمکن

پکیج یا آبگرمکن

مزیت استفاده از پکیج بجای آبگرمکن

همانطور که می دانید، پکیج ها نوعی سیستم گرمایشی می باشند که در سال‌های اخیر جایگزین موتورخانه‌ها شده‌ است.
ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چرا پکیج ها طرفداران بیشتری نسبت به آبگرم‌ کن‌های قدیمی پیدا کرده‌‌ است، با ما در سایت تخصصی ایران دما همراه باشید تا جواب سوال خود را بیابید.

بررسی قیمت و مشخصات فنی انواع پکیج، خریدی مطمئن از فروشگاه اینترنتی ایران دما

استفاده از پکیج به جای آبگرمکن دارای چه مزایایی است؟

1- استقلال هر واحد ساختمانی اولین مزایای بهره گیری از پکیج می باشد.

همانطور که یاد شد، پکیج ها نوعی سیستم گرمایشی می باشد که باعث می شود در واحد های مسکونی مدیریت بهتری بر روی استفاده از گاز داشت؛ در صورتی که آبگرمکن های قدیمی متصل به سیستم موتورخانه می باشند و همه ی موارد میان ساکنین ساختمان ها مشترک است. به عنوان مثال اگر مشکل و اختلالی در عملکرد موتورخانه به وجود بیاید، همه‌ی ساکنان وظیفه دارند برای برطرف کردن اختلال همکاری کنند که این امر از دغدغه های سرویس و نگهداری موتورخانه محسوب می شوند.

2- پکیج ها برای نصب و راه اندازی نیاز به فضای کمی دارند.

از آنجایی که پکیج ها در ابعاد کوچک طراحی و ساخته می شوند به راحتی قابل نصب و راه اندازی در محیط آشپزخانه می باشند؛ در صورتی که آبگرمکن ها نیاز به یک فضای زیاد برای نصب و راه اندازی دارند. همچنین پکیج برخلاف آبگرمکن صدای بسیار کمی دارد و موجب سلب آرامش نمی شود. همین مورد را می توان بهترین مزایای استفاده از پکیج بجای آبگرمکن محسوب کرد.

3- در دسترس بودن و امکان کنترل راحت پکیج :

از مهمترین مزایای استفاده از پکیج بجای آبگرمکن این می باشد که امکان کنترل و تنظیم پکیج شوفاژ راحت است. به عنوان مثال چنانچه احساس کردید که فضای خانه سرد است به راحتی می توانید شوفاژ را روشن کنید و یا اگر محیط خانه بیش از اندازه گرم بود به آسانی می توان آن را خاموش کرد.

4- ایمنی بیشتر پکیج بجای آبگرمکن :

 پکیج ها به علت اینکه مجهز به سنسور و همچنین سیستم پردازشگر مرکزی هستند، از ورود بیش از اندازه گاز به مشعل پیشگیری می کنند.  علاوه بر آن به دلیل بهره گیری از سنسور دود و اخطار دهنده مرکزی ایمنی بهتری در مقایسه با آبگرمکن به همراه دارد.

5- مصرف درست و بهینه پکیج :

پکیج ها به دلیل برخورداری از فناوری نوین بیشتر مجهز به خصوصیت دوگانه سوز هستند و از آنجایی که سنسور میزان گاز و یا به عبارتی سوخت ورودی را تعدیل می کنند از روشن شدن و در حقیقت کار کردن اضافی مشعل پیشگیری می کنند.

 

6- امکان تنظیم دما در پکیج :

پکیج ها این امکان را فراهم می کنند تا به راحتی و سهولت دمای آب و رادیاتور را تنظیم کنید؛ این در صورتی است که آبگرمکن ها فاقد این قابلیت می باشند.

7- پکیج ها مقرون به صرفه هستند.

در رابطه با هزینه ها و کارهای مربوط به سرویس و نگهداری، پکیج ها نسبت به آبگرمکن ها مقرون به صرفه تر هستند. تنها کاری که باید برای عملکرد بهتر پکیج ها انجام داد این می باشد که هر شش ماه نسبت به سرویس دوره ای آنها اقدام کرد.

8- نصب و راه اندازی آسان پکیج :

از دیگر مزایای استفاده از پکیج بجای آبگرمکن که موجب برتری آن نسبت به آبگرمکن شده است می توان به نصب و راه اندازی آسان آن اشاره کرد. به این نکته مهم توجه کنید که اگر ساختمان شما از سیستم موتورخانه استفاده می کنند در زمان تعبیه پکیج کمی با مشکل روبرو خواهید شود.

مزیت-استفاده-از-پکیج-بجای-آبگرمکن-ایران-دما

قیمت پکیج و آبگرمکن چگونه است؟

پکیج ها در مقایسه با آبگرمکن از قیمت بیشتری برخوردارند و علت آن را می توان کارایی بهتر، راندمان بالا، کیفیت قطعات و در صورت کلی قابلیت های بیشتری که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد دانست؛ 

همچنین با خرید پکیج از سایت ایران دما دیگر نیازی به سیستم های گرمایشی همچون بخاری وجود ندارد که همین مورد دلیل اصلی برتری پکیج نسبت به آبگرمکن به شمار می رود.

پکیج بخریم یا آبگرمکن ؟

با توجه به همه ی موارد گفته شده در این مطلب این موضوع که پکیج خریداری کنید یا آبگرمکن، بر عهده ی خود شما است، اما باید تمامی شرایط و موارد گفته شده را در نظر داشته باشید تا در فصل زمستان دچار مشکل جدی نشوید، با این حال شما می توانید برای انتخاب بهتر سیستم گرمایشی خود با کارشناسان خبره ایران دما در تماس باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

در این مطلب تلاش خود را کردیم تا اطلاعات کاملی در رابطه با مزایای استفاده از پکیج بجای آبگرمکن را در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهیم. اگر سوالی در این خصوص دارید که همچنان برای شما مبهم می باشد می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تخصصی ایران دما در ارتباط باشید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات