بررسی نکات فنی در انتخاب و خرید پکیج

بررسی نکات فنی در انتخاب و خرید پکیج

بررسی عوامل موثر در انتخاب و خرید پکیج

یکی از مهم ترین سیستم هایی گرمایشی موجود در بازار که امروزه در بیشتر سازه های مسکونی و تجاری به صورت متداول مورد استفاده قرار می گیرند، انواع پکیج است.

در این زمینه شرکت های داخلی و خارجی فراوانی فعالیت گسترده ای داشته و انواع پکیج های گرمایشی را تولید و روانه بازار می کنند.

شرکت ایران دما با عرضه انواع پکیج گرمایشی با مناسب ترین قیمت ها و ارائه خدمات ویژه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

بررسی قیمت و مشخصات فنی انواع پکیج، خریدی مطمئن از فروشگاه اینترنتی ایران دما

راهنمای تعمیر انواع پکیج 

نکات فنی در انتخاب و خرید پکیج از سایت ایران دما :

– امروزه در بیشتر ساختمان ها، سیستم تامین گرمایش واحدها شامل : پکیج دیواری، رادیاتور یا پکیج دیواری، داکت اسپلیت یا پکیج دیواری، فن کویل سقفی که برای تامین هوای گرم در فصل سرد باید آبگرم پکیج، توانایی رسیدن و حرکت کردن در کویل فن کویل یا داکت اسپلیت را داشته باشد. در این صورت با توجه به محدود بودن هد یا فشار پمپ سیرکولاتور پکیج های دیواری (6ft) لازم است محاسبه قطر لوله ها و انجام  لوله کشی سیستم گرمایش از محل پکیج تا کویل فن کویل یا داکت اسپلیت دقیقا براساس جدول لوله کشی سیستم های بسته و زیر نظر کارشناسان خبره تاسیسات انجام می شود تا آب گرم پکیج، توانایی رسیدن به کویل فن کویل و داکت اسپلیت را داشته باشد. مجموعه بزرگ ایران دما مرکز فروش انواع پکیج های دیواری و زمینی است که با مراجعه به آن می توانید پکیجی متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

 

پکیج هایی چون پکیج دیواری فن دار در شرایطی که محل نصب پکیج در فضای باز مانند بالکن یا پاسیو باشد و یا بخشی از مسیر دودکش به صورت افقی (بیش از 30 سانتی متر) اجرا می شود، از پکیج شوفاژ فن دار استفاده می شود، فن هوادهی در بخش اگزوز پکیج، گازهای احتراق را به خارج از ساختمان منتقل می کند. به همین دلیل پکیج دیواری فن دار به صورت معمول به یک دودکش مخصوص دوجداره مجهز می باشد که جداره داخلی آن قطری 6 سانتی متری دارد. با این راه حل گازهای احتراق پکیج با استفاده از این دودکش که قطر خارجی آن 10 سانتی متر است، به محیط بیرون وارد می شود.

 

پکیج شوفاژ دو مبدله پکیج هایی هستند که به علت دارا بودن دو مبدل حرارتی، که یکی برای سیستم گرمایش رادیاتورها و مبدل دیگری برای تامین آب گرم مصرفی استفاده می شود، جریان آب گرم در آنها پیوسته بوده که این موضوع موجب کاهش رسوب در مبدل و همچنین تامین آبگرم بیشتر می شود. این نوع پکیج در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد که یا آب ورودی املاح دارد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد. شما مشتریان گرامی می توانید برای راهنمایی و مشاوره در خرید پکیج مورد نیاز خود با کارشناسان خبره ایران دما در ارتباط باشید تا محصولی متناسب با نیازها و خواسته های خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج شوفاژ مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 کیلو کالری و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 کیلو کالری ضرب می کنیم، به این دلیل که واحدهای اداری مصرف آب گرم چندانی ندارند.

انتخاب درست پکیج با توجه به ظرفیت پکیج و متراژ خانه

– بعضی از مدل های پکیج های گرمایشی مجهز به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشد که برای فعال بودن آن، باید برق پکیج روشن باشد. این موارد شامل :

  • اتصال به برق
  • حداقل فشار یک اتمسفری به آب داخل دستگاه
  • اتصال گاز پکیج (مزایای این پکیج ها این می باشد که امکان و قابلیت نصب در فضای باز و خارج از آپارتمان را دارند.)
  •  

یک پکیج گرمایشی برای دو واحد اداری که مصرف آب گرم چندانی ندارند، در صورت متناسب بودن قدرت گرمایش پکیج با متراژ واحدهای مذکور و رعایت بعضی تمهیدات فنی قابل انجام می باشد؛ اما در خصوص واحدهای مسکونی با توجه به محدودیت تامین آبگرم در پکیج ها و نیز امکان مصرف آبگرم همزمان در دو واحد مسکونی، نصب یک پکیج گرمایشی برای دو واحد مسکونی هر چند متراژ کمی داشته باشند، به صورت مطلق مناسب نمی باشد.

بررسی-نکات-فنی-در-انتخاب-و-خرید-پکیج--ایران-دما

خرید پکیج از سایت ایران دما :

امروزه مستقل بودن آب گرم مصرفی هر واحد با استفاده از انواع پکیج ها در سراسر دنیا مورد استقبال و محبوبیت بسیاری از افراد قرار گرفته است.
برای انتخاب و خرید آسان انواع پکیج‌ ها، ابتدا باید ظرفیت و نوع پکیج مورد نیاز خود را مشخص کنید. در سایت ایران دما، اطلاعات فنی ده ها مدل از انواع پکیج های دیواری و زمینی، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، برای برخورداری شما مشتریان گرامی از حس منحصر به فرد خرید بهینه و هوشمند ارائه شده است.

قیمت پکیج در سایت ایران دما :

قیمت انواع پکیج ها با توجه به تنوع ظرفیت، مدل و برند های موجود در بازار متفاوت می باشد، لازم به توجه می باشد که قیمت های ارائه شده در مجموعه ایران دما به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ شده می باشد.

 به صورتی که این قیمت ها نیز شامل قسمت تضمین بهترین قیمت های سایت ایران دما است. 

شما مشتریان گرامی می توانید در سایت ایران دما، انواع پکیج هایی چون دیواری و زمینی را با بهترین قیمت و مشخصات، انتخاب و مورد بررسی قرار دهید.

گارانتی انواع پکیج های سایت ایران دما :

در سایت فروشگاهی ایران دما، اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده انواع پکیج هایی چون دیواری و زمینی با گارانتی اصلی، برای برخورداری شما مشتریان گرامی از حس خوب خرید بهینه و هوشمند، ارائه شده است. 

انواع پکیج های موجود در سایت ایران دما با توجه به برند محصولات از گارانتی مشخصی برخوردار است که در مشخصات فنی هر محصول این مورد ذکر شده است.

مجموعه تخصصی ایران دما :

سایت معتبر ایران دما ارائه دهنده ی انواع پکیج های باکیفیت با گارانتی اصل و خدمات ویژه می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید محصولات مورد نظر خود را انتخاب و با بهترین قیمت ها خریداری کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات