ضرورت سرویس دوره ای و تعمیر پکیج

ضرورت سرویس دوره ای و تعمیر پکیج

ضرورت سرویس دوره ای، سالیانه و تعمیر پکیج

سرویس سالیانه و دوره ای و تعمیر پکیج در منزل با دارا بودن ابزار و امکانات ضروری، با استفاده از سرویس کاران حرفه ای و متخصص ما در مجموعه ایران دما به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد، در این فرآیند علاوه بر برطرف کردن مشکلات، سرویس و تعمیرات پکیج به صورت کلی بر روی پکیج انجام می شود، به عنوان مثال شستشوی اسیدی لوله های داخلی پکیج موجب از بین رفتن آهک لوله ها و افزایش بازدهی پکیج می شود.

اگر می خواهید دستگاهی که می خرید و برای آن هزینه می کنید در همه ی عمر خود به صورت سالم و بهینه فعالیت کند، باید تعمیر و سرویس دوره ای آن را به صورت دوره ای و سالانه انجام شود، علاوه بر سرویس دوره ای، با توجه به نیاز دستگاه از سرویس کامل پکیج که کامل ترین نوع سرویس محسوب می شود نیز می توانید بهره ببرید، سرویس و نگهداری پکیج به افزایش عمر دستگاه کمک فراوانی خواهد کرد.

مجموعه تخصصی ایران دما با دارا بودن افراد مجرب و ماهر در حوزه سرویس و تعمیر پکیج هایی با برندهای متفاوت به صورت سالیانه و دوره ای در کنار شما عزیزان است، در صورتی که برای سرویس و تعمیر پکیج مورد نظر خود به فردی متخصص نیاز داشتید، تنها کافی است به سایت ایرن دما مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

سرویس پکیج شامل چیست؟

همانند هر چیزی، دستگاه ها هنگامی به خوبی فعالیت می کنند که اجزای آن صحیح و سالم باشند. چنانچه قطعه‌ ای خراب شود، عملکرد دستگاه را دچار مشکلات بسیار جدی می‌ کند. هنگام سرویس سالیانه و تعمیر پکیج، سرویسکار در کنار رسوب زدایی و تمیز کردن دستگاه، قطعات را بررسی می‌ کند تا از درست کار کردن سیستم اطمینان حاصل کند.

به صورت کلی سرویس انواع پکیج با برندهای متفاوت شامل هواگیری کردن دستگاه پکیج، رسوب زدایی پکیج، تنظیم کردن دمای دستگاه پکیج، بررسی کردن دودکش دستگاه پکیج، بررسی کردن رادیاتور و شوفاژها، کنترل کردن فشار آب و… است. علاوه بر آن اگر در پکیج خود اختلالات دیگری را مشاهده کردید، حتما زمان سرویس کردن پکیج خود را به سرویس کاری مجرب و متخصص اطلاع دهید، تفاوتی ندارد که پکیج شما از کدام برند می باشد. در هر صورت به نگهداری و سرویس پکیج توسط افراد متخصص نیاز دارید.

بهترین زمان برای تعمیر و سرویس کردن پکیج چه وقتی می باشد ؟

سرویس پکیج باید به صورت دوره‌ ای صورت بگیرد؛ انجام سرویس پکیج به زمان وقوع خرابی احتمالی، به هیچ عنوان عقلانی نمی باشد و باید کار به صورت دوره‌ ای صورت بگیرد. مطابق تجربه و تخصص افراد متخصص ایران دما، باید گفت که فاصله بین سرویس دوره‌ ای پکیج دیواری، به عمر دستگاه بستگی دارد. 

به صورت معمول پیشنهاد می‌شود که :

1- برای دستگاه هایی با عمر کمتر از پنج سال، تعمیر و سرویس دوره‌ ای هر شش ماه یکبار توصیه می شود.

2- برای دستگاه هایی با عمر بین 5 تا 10 سال، تعمیر و سرویس دوره‌ ای هر چهار ماه یکبار توصیه می شود.

3- برای دستگاه هایی با عمر بیش از 10 سال، تعمیر و سرویس دوره‌ ای هر سه ماه یکبار توصیه می شود.

به این نکته ی بسیار مهم دقت کنید که اصولا هر اندازه عمر یک وسیله افزایش پیدا کند، شانس وقوع مشکل در قطعات آن بیشتر می شود و در نهایت زمان سرویس پکیج باید با به صورت دوره ای با زمان کمتر انتخاب شود.

توصیه می شود زمان بندی سرویس پکیج به صورتی باشد که تایم دوره، مطابق با فصل های سرد سال باشد. به عنوان مثال در صورت انجام سرویس دوره‌ ای شش ماهه، ماه‌ های مهر و فروردین برای این امر انتخاب می شود. به این دلیل که در این فصل ها بهترین زمان سرویس پکیج می باشد که با آغاز فصل های سرد و روشن شدن شوفاژها همپوشانی دارند.

 بعضی از امور مربوط به سرویس پکیج، قبل از روشن کردن شوفاژها ضروری می باشد. البته چنانچه وضعیت جغرافیایی محل زندگی شما به صورتی باشد که تا آغاز فصل زمستان نیازی به روشن کردن شوفاژها نیست، می‌توانید یک دوره از سرویس پکیج خود را موکول به ماه اول فصل زمستان کنید. مجموعه تخصصی و مجرب ایران دما با دارا بودن افراد متخصص و ماهر در حوزه سرویس و تعمیر پکیج هایی با برندهای متفاوت به صورت سالیانه و دوره ای در کنار شما عزیزان است، در صورتی که برای سرویس و تعمیر پکیج مورد نظر خود به فردی متخصص نیاز داشتید، تنها کافی است به سایت ایرن دما مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

انواع سرویس پکیج شامل چه مواردی است ؟

در ادامه ی این مقاله به صورت مختصر به انواع سرویس پکیج می پردازیم.

– رسوب‌ زدایی پکیج : پکیج مورد نظر شما هرچند وقت یکبار به رسوب‌ زدایی احتیاج پیدا می کند. توصیه می شود با استفاده از رسوب‌ گیرهای پلی فسفات و با وجود تهویه مناسب عمل رسوب‌ زدایی صورت بگیرد.

– کنترل فشار آب : چنانچه فشار آب وارد شده به دستگاه مورد نظر شما زیاد و یا کم باشد به مرور زمان امکان دارد به دستگاه آسیب جدی وارد شود. بنابراین، کنترل کردن شیرهای آب امری بسیار مهم محسوب می شود.

– کنترل کردن عملکرد دو مدار گرمایشی و سرمایشی : با بررسی کردن و دقت بسیار از پروسه این دو مدار اطمینان حاصل کنید.

– آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون : چنانچه این محور دچار گرفتگی شود، پمپاژ کردن و گردش آب با مشکل بسیار جدی مواجه می شود. بنابراین بررسی کردن و سرویس کردن سیرکولاسیون به گردش آب گرم و سرد کمک بسیار زیادی می‌ کند.

اهمیت تعمیر و سرویس پکیج به صورت سالیانه و دوره ای در چیست ؟

اهمیت سرویس پکیج به صورت سالیانه و دوره ای به این علت می باشد که شما به یک دفعه با انواع هزینه‌ های بسیار بالا تعمیر پکیج و حتی تعویض روبرو نمی شوید و به همین دلیل مقرون به صرفه ترین راه را انتخاب می کنند. با توجه به این تعریف توصیه می شود که تعمیر و سرویس پکیج را یکی از مهمترین فعالیت ها بدانید و به صورت سالیانه و دوره ای نسبت به انجام آن اقدام کنید.

به همین علت از مشکلات بسیار جدی جلوگیری می کند؛ به این دلیل که بعضی از مشکلات متاسفانه به خاطر عدم رسیدگی و توجه افراد می باشد و بسیاری از هزینه ها نیز به همین علت به وجود می آید.

شما باید به سرویس دوره ای و سالیانه به صورت مرتب و منظم توجه کنید؛ به این دلیل که پکیج به عنوان یک سیستم گرمایشی طول عمر مفیدی دارد و چنانچه شما به صورت مناسبی از آن نگهداری نکنید، احتمال اینکه هر چه سریعتر عمر رسمی خود را از دست بدهد فراوان می باشد. اگر شما به مشکلات و خرابی پکیج خود توجه نکنید، باید خسارات و هزینه های بسیاری را در نظر بگیرید.

مجموعه مجرب ایران دما با دارا بودن افراد متخصص و ماهر در حوزه سرویس و تعمیر پکیج هایی با برندهای متفاوت به صورت سالیانه و دوره ای در کنار شما عزیزان است، در صورتی که برای سرویس و تعمیر پکیج مورد نظر خود به فردی متخصص نیاز داشتید، تنها کافی است به سایت ایرن دما مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

فواید تعمیر و سرویس پکیج به صورت سالیانه و دوره ای در چیست ؟

از جمله فواید اهمیت تعمیر و سرویس پکیج شما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که رسوب گیری لوله های پکیج، تمیز کردن گرد و خاک، تمیز کردن دودکش، تمیز کردن مشعل، بررسی کردن پمپ پکیج، تمیز کردن جرقه زن، بررسی کردن ترموستات و… از جمله مزایای استفاده از سرویس پکیج به صورت سالیانه و دوره ای می باشد.

عمدتا شما با رسوب زدایی باید بدانید که فشار آب بسیار کم است و با کاهش آب مشکلات فراوانی ایجاد می شود. اما رسوب زدایی مجدد دستگاه حالت عادی برقرار می شود و این گونه با تخلیه رسوب شما می توانید به بهترین شکل ممکن از آب گرم استفاده کنید.

علاوه بر آن با تمیز شدن دودکش که امر بسیار مهمی محسوب می شود، دودکش پاکسازی می شود و گازهای تولید شده پکیج راه خروج خود را می یابند.

در تعمیر و سرویس سالیانه و دوره ای دستگاه مشعل که یکی از قطعات بسیار مهم و کاربردی دستگاه می باشد اگر دچار مشکل شود، صد درصد برای شما هزینه بسیاری را به وجود می آورد و به همین دلیل، تمیز کردن سوراخ های مشعل موجب می شود هرچه سریعتر گرفتگی نیز رفع شود و می تواند به راحتی کارکرد اصلی خود را به نتیجه برساند.

پره های پمپ دستگاه باید همیشه تمیز باشد تا کارایی خود را به بهترین حالت انجام دهد. اگر شما مدام با سرد و گرم شدن ناگهانی آب مواجه می شوید، توصیه می شود بدانید که مشکل اصلی از ترموستات می باشد که در سرویس پکیج بررسی کردن ترموستات نیز بسیار مورد توجه می باشد.

سرویس پکیج دوره ای چگونه انجام می شود؟

با در نظر گرفتن اهمیت سرویس پکیج دوره ای بسته کردن پکیج بسیار گزینه مهمی محسوب می شود؛ به این دلیل که پکیج شما را مورد بررسی قرار داده می شود. علاوه بر آن با چک کردن آب، برق و گاز دستگاه را روشن می‌ کنند و لوله های آب و برق و گاز را چک می شود. هر گونه نشتی و اتصالی داشتن به معنای این است که تعمیر و سرویس پکیج به درستی صورت نگرفته است.

اگر فشار آب و گاز دستگاه پکیج به خوبی بررسی نشود، نمی تواند عملکرد درستی داشته باشد و به همین دلیل می باشد که سرویس پکیج اهمیت خودش را در این حالت به نشان می دهد.

و مرحله پایانی تعمیر و سرویس پکیج، هواگیری دستگاه می باشد؛ به این دلیل که اگر این مرحله به درستی صورت نگیرد، کارکرد پکیج نیز با مشکل جدی روبرو می شود که باید سعی کنید در این مرحله شیر آب ورودی پکیج را باز کرده و شیر خروجی آن را نیز تنظیم کنید.

مجموعه مجرب و تخصصی ایران دما با دارا بودن افراد متخصص و ماهر در حوزه سرویس و تعمیر پکیج هایی با برندهای متفاوت به صورت سالیانه و دوره ای در کنار شما عزیزان است، در صورتی که برای سرویس و تعمیر پکیج مورد نظر خود به فردی متخصص نیاز داشتید، تنها کافی است به سایت ایرن دما مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات