آموزش صفر تا صد عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ

آموزش صفر تا صد عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ

پکیج لورچ یکی از انواع باکیفیت ترین دستگاه های پکیج می باشد.کلا پکیج‌ ها به علت اشغال فضای کم و استفاده راحت، جایگزین مناسبی برای موتورخانه‌ها و سایر سیستم‌ های گرمایشی محسوب می شوند.ولی به مرور زمان، به دلیل استفاده‌ های مکرر و سرویس نشدن دوره‌ ای، این دستگاه دچار اختلالاتی می‌شود و به درستی کار نمی‌کنند. مجموعه تخصصی ایران دما با ارائه بهترین خدمات در حوزه عیب یابی و تعمیر پکیج در کنار شما عزیزان است.

بیشتر مشکلاتی که برای پکیج لورچ ایجاد می شود، صدای غیر عادی پکیج لورچ است، کار نکردن دکمه‌ های دستگاه است، گرم شدن بیش از حد آب می باشد، نشت کردن آن از پکیج و روشن نشدن پکیج می باشد.

اگر فردی فنی هستید می‌توانید با راهنمایی‌ های این مقاله مشکل را رفع کنید؛ در غیر این صورت برای تعمیر پکیج خود اقدامی نکنید و آن را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید. در این مطلب ما به آموزش عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ می پردازیم.

با ایران دما، همیشه در دمای مطلوب باشید! 🔥
🏡 سایت ایران دما - حرفه‌ای در اجرای سیستم گرمایش و سرمایش 🏡
🌟 آیا به دنبال یک منبع معتبر برای خرید پکیج گرمایشی، قطعات و لوازم نصب پکیج، و حتی خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای برای پکیج خود هستید؟ 🔥 ایران دما به عنوان یکی از سایت‌های برتر در حوزه گرمایش و سرمایش با سابقه‌ای قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا نیازهای گرمایش خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید. 🔧 در ایران دما، ما به ارائه محصولات با کیفیت و متنوع از پکیج‌های گرمایشی معتبر و تایید شده متمایز می‌شویم. علاوه بر این، تمامی قطعات و لوازم نصب پکیج نیز در اختیار شما قرار دارد، تا نصب پکیج‌های خود را با اطمینان انجام دهید. 🔨 در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیر پکیج خود، تیم ما در کرج و کلیه مناطق استان البرز، آماده به اعزام فوری تعمیرکار پکیج شبانه روزی می‌باشد. تعمیرات تخصصی و کارآمد تیم ما به شما اطمینان می‌دهد که گرمایش خانه‌تان همیشه در وضعیت عالی قرار دارد.

📦 با ایران دما، شما علاوه بر خدمات با کیفیت، از گارانتی اصالت کالای تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیر و سرویس انواع پکیج بهره‌مند خواهید شد. همچنین با ارائه فاکتور رسمی در تمام مراحل خرید و خدمات ارائه شده همراه شما هستیم 🌐 به ایران دما بپیوندید و به راحتی و با اطمینان از گرمایش و سرمایش خانه‌تان لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، به سایت ما مراجعه کنید. ایران دما همیشه در کنار شماست! 🌐

عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ :

در این مطلب می‌ خواهیم شما را گام به گام  با عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ آشنا کنیم با ما همراه باشید.

1- علت روشن نشدن پکیج لورچ چیست ؟

برای عیب یابی پکیج در این صورت قبل از هر کاری باید بررسی کنید که گاز و برق پکیج وصل می باشد یا خیر، چنانچه دلیل این مشکل نبود پس شیر ورودی آب را بررسی کنید.

اما در عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ در مواجه شدن با این اختلال باید به چند نکته مهم دیگر توجه ویژه کنید.

یکی از این نکات مهم خرابی جرقه می باشد که به هر علتی می‌تواند اتفاق بیفتد، یکی از دلایل آن اختلال از الکترود دستگاه می باشد که برای تعمیر و عیب یابی پکیج لورچ در این صورت باید تعویض شود.

یکی دیگر از مواردی که امکان دارد در آن صورت پکیج روشن نشود، روشن نشدن شعله ی دستگاه می باشد؛ در صورتی که این اتفاق می‌افتد که پکیج لورچ رسوب گرفته است و برای تعمیر باید پکیج رسوب زدایی شود.

2- دلیل نشت آب از پکیج لورچ چیست ؟

نشتی آب پکیج لورچ یکی از مواردی می باشد که اهمیت فراوانی دارد به این دلیل که در صورت نشت کردن آب به برد کنترلی پکیج، سبب از کار افتادن دستگاه شده و شاید موجب شود که دستگاه غیر قابل تعمیر می باشد.

نشتی کردن آب از پکیج لورچ چند علت مختلف دارد که شامل :

– خرابی شیر اطمینان است.

– شکسته شدن مبدل حرارتی دستگاه پکیج

– نشتی کردن پمپ آب دستگاه

– سوراخ شدن لوله‌ های ارتباط دستگاه

– و …

برای تعمیر پکیج لورچ در این صورت می‌ توانید آن قطعاتی که خراب شده است را ترمیم و یا تعویض کنید.

3- دلیل گرم شدن آب پکیج لورچ بیشتر از حد مجاز چیست؟

در برخی موارد شما دمای آب را مشخص می‌ کنید ولی پکیج شما آب را بیشتر از دمای تعریف شده گرم می‌ کند که باید عیب یابی کرده و دلیل آن را پیدا کنید.

در اکثر مواقع دلیل نمایان شدن این اختلال خرابی ترموستات می باشد که برای تعمیر پکیج لورچ می‌توانید آن را تعویض کنید و این مشکل را برطرف کنید.

4- سر و صدای زیاد پکیج لورچ به دلیل چیست ؟

در اکثر موارد پکیج بعد از مدتی کار کردن شروع به سر و صدای بسیاری می‌ کند که سبب از بین بردن آسایش افراد در آن محیط می‌ گردد که باید عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ برای آن صورت بگیرد.

برای تعمیر و عیب یابی پکیج لورچ در این وضعیت باید قطعات آن را بررسی کنید، به این علت که بعد از مدتی کار کردن قطعات بعضی از آنها ساییده می شود و سر و صدا از خود ایجاد می‌ کنند که برای تعمیر پکیج لورچ باید آن قطعات را تعویض کنید.

یکی دیگر از موارد مهمی که در تعمیر و عیب یابی پکیج باید به آن توجه بسیاری شود، این می باشد که پکیج لورچ رسوب گرفته است و برای تعمیر پکیج لورچ در این حالت باید رسوب زدایی انجام شود.

5- کار نکردن دکمه‌ های پکیج لورچ به دلیل چیست ؟

اگر دکمه‌ های این نوع پکیج کار نکنند و دچار اختلال شوند، باید بدانید که دلیل اختلال آن مشکل از برد الکترونیکی پکیج می باشد و البته مشکلات دیگری هم که می‌ توانند موجب بروز این مشکل شوند گرم شدن بیش از حد آب، نشت آب از پمپ و … می‌ باشد.

برای تعمیر دکمه‌ ها باید آن‌ ها را تعویض کنید و یا اینکه می‌ توانید آن‌ ها را جدا کنید، خشک کنید و مجدد وصل کنید چنانچه ضربه نخورده باشند دوباره می‌ توانند کار کنند.

6- علت اشکالات گاز پکیج چیست ؟

چنانچه بوی گازی از دستگاه خود استشمام کردید، اتصالات و لوله‌ کشی‌ های دستگاه پکیج خود را بررسی کنید. در صورت وجود نشتی گاز در آن‌ ها، شیر گاز را ببندید و پنجره‌ ها را باز کنید. در مرحله بعدی در اولین زمان برای سرویس و تعمیر پکیج لورچ با یک فرد متخصص و مجرب مشورت کنید.

7- علت اختلالات برق پکیج لورچ در چیست ؟

چنانچه اختلالی در قسمت برق دستگاه به وجود آمده است، باید در وهله ی اول کنترل‌ کننده‌ ها، چراغ‌ ها و صفحه نمایش را بررسی کنید. چنانچه هیچگونه اختلالی در آن‌ ها مشاهده نکردید، وسایل برقی دیگر را تست کنید که آیا روشن هستند یا خیر. در صورتی که دستگاه‌ های دیگر روشن بودند، باید فیوز را تعویض کنید.

عیب یابی و ارورهای پکیج لورچ :

در اکثر مواقع دستگاه ها به عیب یابی خود کمک فراوانی می‌ کنند و به کمک صفحه نمایشی که روی دستگاه شما قرار دارد ارورهایی را به شما نشان می‌ دهند که به کمک آنها می‌توانید درک کنید که مشکل پکیج شما چیست.

مجموعه تخصصی ایران دما تصمیم دارد که ارورهای پکیج را به صورت کامل برای شما توضیح دهد. 

ارورهای پکیج لورچ عبارت است از :

E0: با مشاهده این ارورها باید بدانید که اتصال پکیج لورچ با ترموستات برقرار نمی باشد.

E1: در عیب یابی و تعمیر پکیج در این صورت باید متوجه شوید که شعله دستگاه روشن نشده است، برای رفع این ارور باید دکمه C را فشار دهید و چنانچه مشکل شما برطرف نشد باید از یک سرویس کار حرفه ای کمک بگیرید.

E2: در صورت مشاهده این ارور باید بدانید که سوئیچ هوای دستگاه منحصر به فرد شما با مشکل مواجه شده است و باید تعمیر برای آن صورت بگیرد.

E3: هنگامی که صفحه نمایش دستگاه این ارور را نشان می‌ دهد، ترمیستور گرمایشی پکیج شما دچار اختلال شده است و باید تعویض شود.

E4: در این حالت با نشان دادن این ارور سنسور آب مصرفی دستگاه دچار اختلال شده و نمی‌ تواند به خوبی کار کند.

E5: در صورت مواجه با این خطای دستگاه باید بدانید که مدولاتور گاز مصرفی دچار اختلال شده است و شعله پکیج شما کاهش پیدا کرده است و باید تعمیر پکیج لورچ صورت بگیرد.

E6: این ارور وقتی رخ می دهد که دمای پکیج بیشتر از 90 درجه سانتی گراد افزایش پیدا کرده است که در این نوع برند پکیج‌ بعد از این اتفاق دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد و بنابراین شما می‌ توانید عیب یابی و تعمیر پکیج لورچ را انجام دهید.

E7: وقتی که این ارور را مشاهده کردید، باید بدانید که در عملکرد هوای پکیج اختلال به وجود آمده است و باید از یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب کمک بگیرید.

E8: وقتی که پکیج شما این ارور را نشان می‌ دهد، قفل می‌ کند به این علت که فشار آب کاهش پیدا کرده است و برای تعمیر پکیج لورچ در این وضعیت باید از مراکز تخصصی تعمیر پکیج لورچ همچون مجموعه تخصصی ایران دما کمک بگیرید.

E9: در این حالت دمای دستگاه به بیش از 100 درجه سانتیگراد رسیده است و فقط راه برطرف کردن این ارور این می باشد که کلید C را فشار دهید و اجازه دهید قفل پکیج لورچ باز شود و دمای آن به 60 درجه سانتیگراد برسد تا مجدد خودش راه اندازی شود. چنانچه مشکل پکیج لورچ اینگونه برطرف نشد باید از تعمیرکاران تخصصی پکیج لورچ کمک بگیرید.

E10: در بعضی موارد که پکیج هوا گرفته است و فشار آن سیار می باشد این ارور نمایان گر شود که برای تعمیر و سرویس پکیج لورچ باید شیر آب را باز گذاشته و صبر کنید تا آب از آن خارج شود تا اگر هوا درون آن باشد، به صورت کامل خارج شود و چنانچه ارور برطرف نشد، از تعمیرکاران حرفه ای ایران دما کمک بگیرید.

E12: وقتی که سیستم کنترل از راه دور پکیج مورد نظر شما مشکل داشته باشد، این ارور نمایان گر می‌ شود که برای تعمیر این دستگاه در این صورت باید آن را ریست کنید و چنانچه مشکل برطرف نشد از یک سرویس کار حرفه ای کمک بگیرید.

E13: این ارور نشان دهنده بروز خطا در نرم افزار روی برد الکترونیکی پکیج محسوب می شود.

E15: در صورت مسدود بودن دودکش پکیج این ارور نشان داده می‌ شود.

E16: این کد خطا در مدل‌ های متفاوت معانی مختلفی دارد، به عنوان مثال در مدل آریان نشان دهنده بروز خطا در برد دستگاه می باشد ولی در مدل آرتمن بروز خطا در نرم افزار پکیج است.

E25: این ارور نشان دهنده ی پایین آمدن درجه دمای پکیج می باشد.

E26: با نمایان گر شدن این ارور باید بدانید که در برق یا گاز پکیج مورد نظر شما اختلال به وجود آمده است.

E28: پکیج با نمایش دادن این ارور به شما می فهماند که سنسور دمای آب دچار مشکل شده است.

E31: تنظیمات ترموستات با نشان دادن این ارور به هم ریخته است و باید تنظیم شود.

E40: این ارور نمایان گر بروز مشکل در ترموستات دستگاه است.

E77: با خرابی ترموستات شعله پکیج کم و زیاد می‌شود و موجب بروز این ارور و خطا خواهد شد.

E99: این ارور بیانگر اختلال در تنظیم برنامه‌ های دستگاه شما است.

اگر فردی فنی هستید که می‌توانید با راهنمایی‌ های این مقاله مشکل پکیج خود را رفع کنید؛ پس دست به کار شوید در غیر این صورت برای تعمیر پکیج خود اقدامی نکنید و آن را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید.

با ایران دما، همیشه در دمای مطلوب باشید! 🔥
🏡 سایت ایران دما - حرفه‌ای در اجرای سیستم گرمایش و سرمایش 🏡
🌟 آیا به دنبال یک منبع معتبر برای خرید پکیج گرمایشی، قطعات و لوازم نصب پکیج، و حتی خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای برای پکیج خود هستید؟ 🔥 ایران دما به عنوان یکی از سایت‌های برتر در حوزه گرمایش و سرمایش با سابقه‌ای قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا نیازهای گرمایش خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید. 🔧 در ایران دما، ما به ارائه محصولات با کیفیت و متنوع از پکیج‌های گرمایشی معتبر و تایید شده متمایز می‌شویم. علاوه بر این، تمامی قطعات و لوازم نصب پکیج نیز در اختیار شما قرار دارد، تا نصب پکیج‌های خود را با اطمینان انجام دهید. 🔨 در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیر پکیج خود، تیم ما در کرج و کلیه مناطق استان البرز، آماده به اعزام فوری تعمیرکار پکیج شبانه روزی می‌باشد. تعمیرات تخصصی و کارآمد تیم ما به شما اطمینان می‌دهد که گرمایش خانه‌تان همیشه در وضعیت عالی قرار دارد.

📦 با ایران دما، شما علاوه بر خدمات با کیفیت، از گارانتی اصالت کالای تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیر و سرویس انواع پکیج بهره‌مند خواهید شد. همچنین با ارائه فاکتور رسمی در تمام مراحل خرید و خدمات ارائه شده همراه شما هستیم 🌐 به ایران دما بپیوندید و به راحتی و با اطمینان از گرمایش و سرمایش خانه‌تان لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، به سایت ما مراجعه کنید. ایران دما همیشه در کنار شماست! 🌐

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات