تعمیر و عیب یابی به موقع پکیج جهان افروز و پیشگیری از خرابی پکیج

تعمیر و عیب یابی به موقع پکیج جهان افروز و پیشگیری از خرابی پکیج

تعمیر و عیب یابی به موقع پکیج جهان افروز و پیشگیری از خرابی پکیج

پکیج  جهان افروز مانند سایر پکیج های برقی و گازی نیاز  به خدمات دوره ای (ماهانه – سالانه) نیز نیاز دارد ، زیرا اگر به طور مرتب پکیج دیواری جهان افروز  خود را سرویس و تعمیر کنید ، نقص های جزئی آن شناسایی و حل می شود. و این کار مانع از مشکلات بیشتر می شود ، در این صورت شما برای تعمیر پکیج جهان افروز خود و جلوگیری از خرابی های جدی تر هزینه کمتری پرداخت می کنید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر پکیج جهان افروز در مجموعه ایران دما

  • خدمات مرتبط با تعمیر و سرویس پکیج jahan afrooz در کمترین زمان انجام میشود.
  • ارائه فاکتور و خدمات پشتیبانی معتبر
  • هدف اصلی تعمیرکاران ما تعمیر قطعات بجای تعویض آن میباشد
  • پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات پیش آمده در مورد پکیج شما
  • ما تعمیرکار تخصصی پکیج jahan afrooz هستیم
  • راهنمایی کامل شما در رابطه با مشکلات خاص پکیج جهان افروز
  • خدمات شرکت ایران دما همگام با آخرین متدهای شرکت تولید کننده پکیج  Jahan Afrooz
  • کمترین تعرفه برای تعمیر پکیج jahan afrooz
  • راهنمای شما در مورد اقدامات لازم تا رسیدن تعمیرکار پکیج ایران دما
  • مهم نیست که کجای کرج هستید! مهم این است که پکیج jahan afrooz شما را ما تعمیر و عیب یابی میکنیم
  • حضور تعمیر کار پکیج ایران دما در کمترین زمان بعد از تماس شما

سرویس کامل پکیج جهان افروز شامل چه مواردی می باشد؟

در سرویس کامل پکیج جهان افروز ، تمام قسمت های پکیج از هم جدا می شوند ، مبدل ها  اسید شویی و بلوک های هیدرولیک، هوزینگ ها و لوله ها اسیدشویی می شوند ، هود و فن و منبع انبساط چک و باد آن  شارژ می شود. ، مجموعه کیت سرویس شیر سه طرفه تعمیر در صورت لزوم جایگزین می شود ، عملکرد مانومتر ، ironnet و شیر پرکن بررسی و عیب یابی و تعمیر میشود، مجموعه برنز و شیرگاز تنظیم شعله میشود.بدنه دستگاه کاملاً تمیز می شود و بعد از بررسی عملکرد قطعات و سنسورهای پکیج Jahan Afrooz ، قطعات و لوله ها با واشرهای جدید و uringrs با کیفیت بالا مجدداً جمع آوری می شوند. (مانند روز اول کارخانه) لازم به ذکر است که پکیج جهان افروز پس از مونتاژ و تعمیر و سرویس مجددا آزمایش می شود تا با اطمینان خاطر پکیج به شما تحویل داده شود.

کدهای خطای پکیج جهان افروز

  • کد خطا 0 : بررسی فشار آب
  • کد خطا 1 : شعله.
  • کد خطا 2: سنسور گرمایش.
  • کد خطا3 : پرشر و دود باز.
  • کد خطا 4 : پرشر و دود بسته.

  برخی از اشکالات رایج در پکیج دیواری جهان افروز

   برخی از پکیج های جهان افروز نسل جدید دارای مانیتور هستند و تمام نقص ها و خطاهای پکیج به عنوان یک کد خطا در صفحه نمایش آنها مشخص می شود و همه این کدها در کتابچه راهنمای پکیج jahan Afrooz ذکر شده است که هر کد مربوط به کدام خطای پکیچ می باشد. اما لازم به ذکر است که کدهای مختلف خطای برند پکیج جهان افروز  با سایر کدهای خطای برند های دیگر  متفاوت است بنابراین صرفا با مطالعه دفترچه راهنما بدون هیچ دانش و تجربه قبلی اقدام به تعمیر پکیج خود نکنید.

 

اما برخی از پکیج های دیگر جهان دارای صفحه نمایش مانیتور نیستند و خطاهای آنها روی صفحه نمایش داده نمی شود و در صورت بروز اولین مشکل و قطعه ای که امکان خرابی وجود دارد ، باید آنها را عیب یابی کنند. بهترین کار هنگام تعمیر پکیج JAHAN AFROOZ تماس با شرکت ایران دما می باشد، اما آشنایی نسبی با مشکلات برای هر کسی که این نوع از پکیج دیواری در منزل دارد لازم می باشد.

دمای پایین آب گرم مصرفی پکیج دیواری جهان افروز

نکته قابل توجه این است که فرض می کنیم که پکیج جهان افروز  تمام مراحل تأیید ، تشخیص و ایمنی را انجام داده است و شعله ایجاد و پایدار است. اما آب گرم مصرفی مورد نیاز  به اندازه کافی گرم نیست و یا سرد و گرم می شود. قبل از تعمیر پکیج  جهان افروز لازم است بدانید که ممکن است عملکرد یک یا چند قطعه مختل  شده باشد و همچنین تنظیمات بهم ریخته باشند یا رسوب و گرفتگی دستگاه. در هر صورت باید این مشکلات کامل بررسی شوند.

قطعاتی که می توانند نقص داشته باشند عبارتند از:

  1.  بسته فلوسویئچ یا Folgurglater پکیج جهان افروز

   این قطعات هر کدام یک روش منحصر به فرد برای گزارش باز بودن مسیر آب گرم به صفحه برد را دارند.

  1. تشخیص سنسور دمای آب گرم بهداشتی:

   همانطور که از نام آن پیداست، این سنسور دمای لحظه ای آب به برد گزارش می دهد ، بنابراین به هر دلیلی خرابی و عملکرد نادرست این قطعه می تواند گزارش اشتباه را به برد ارسال کند و از عملکرد مناسب  پکیج جلو گیری کند.

  1.  حجم گاز ناکافی در زمان احتراق و تولید گرما

در این حالت ، ابتدا باید آنچه برای دمای انتخاب شده  آبگرم بهداشتی تنظیم شده است ، بررسی شود ، این دما  بین 35تا 60 درجه سانتیگراد متفاوت است ، بنابراین ما با انتخاب درجه حرارت بالاتر آب گرمتر خواهیم داشت ، اما اگر دما را افزایش دادیم و شعله کم بود.باید فیلتر گاز و تنظیمات شیر گاز چک شود.

4.  گرفتگی مبدل که این موضوع در پکیج های  تک مبدله  و دو مبدل بصورت مجزا مورد بررسی قرار میگیرند. اما به طور کلی هرگونه گرفتگی مبدل و رسوب و مسیر گردش مایع مانع از انتقال مناسب حرارت و  گرم شدن آب مصرفی مورد نیاز می باشد.

مشکلات تغذیه برق پکیج JAHAN AFROOZ

در هنگام برخورد با چنین مشکلی کنترل کننده ها ، صفحه نمایش ها و چراغ های پکیج  را بررسی کنید ، اگر مشکلی را مشاهده نکردید، سایر قسمت های پکیج را بررسی کرده و سپس اقدام به تعمیر پکیج کنید ، اما اگر تمام قسمت های بسته به درستی کار می کردند ، شما داشتید برای بررسی کادر تقسیم خانه به گونه ای که کلید یا فیوز تحت فشار قرار نگیرد. اگر با انجام مراحل فوق هیچ تغییری در عملکرد پکیج  مشاهده نکردید ، فیوز پکیج را بررسی کنید و اگر نیاز به  تعمیر یا تعویض می باشد حتما مشکل را برطرف کنید وگرنه در راه اندازی مجدد پکیج امکان سوختن فیوز وجود دارد.

 

دلیل کم شدن آب پکیج دیواری جهان افروز

هنگامی که فشار آب پکیج شما به طور مداوم کاهش می یابد، به احتمال زیاد محل قرار گیری پکیج شما مرطوب است ، باید بدانید که در بعضی موارد نشت داخلی هم باعث بروز چنین مشکلی میشود.

 

صدای بلند بسته دیوار جهان افروز

اگر پکیج JAHAN  AfrooZ  شما هنگام کار صداهای زیادی ایجاد می کند

ما باید بدانیم که هر عامل حرکتی در پکیج می تواند صدا ایجاد کند.

این عوامل عبارتند از:

1) روتور پمپ سیرکولاتور، در صورت خرابی آن را تعویض کنید.

2) فن تهویه مطبوع که ممکن است به دلیل حرکت نامتعادل توربین در حال چرخش باعث ایجاد لرزش و صدا شود.

3) حرکت و گردش آب در مبدل یا لوله ها یا فضای داخلی بلوک ها و حفره های آن که در اثر رسوب گذاری و اعوجاج قطعات داخل بلوک منحرف می شود، ممکن است ایجاد صدا کند.

4) یکی دیگر از مشکلات پکیج جهان افروز این است که در هنگام کار پکیج صدای بی دلیل زیادی ایجاد می کند، هواگیری نکردن پکیج جهان افروز، برای هوادهی راحت، معمولاً دریچه هوا روی بلوک پشت پمپ یا محفظه پمپ است. دریچه هوای پکیج جهان افروز را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید تا هوای داخل بسته خالی شود.

هزینه تعمیرات پکیج دیواری جهان افروز

برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج جهان افروز می توانید با ایران دما تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود مطلع شوید.

خدمات پس از فروش و تعمیر  پکیج در شرکت ایران داما

ایران دما با داشتن نمایندگی بسیاری از برندها از جمله پکیج جهان افروز توانسته است با مشتریان خود تعامل داشته باشد و خواسته های کارخانه و همچنین نیازهای مشتریان از جمله:

  • نصب و راه اندازی
  • ضمانتنامه
  • ارائه آموزش ها و راهنمایی های لازم و مشاوره تخصصی به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
  • انتقال نظرات و انتقادات مشتریان به کارخانه اصلی
  • ارائه برنامه های نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…

همچنین مشتریان این کارخانه در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی جهت خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات جهان افروز می توانند به صورت 24 ساعته با ما در ارتباط بوده و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند.

برای تعمیر پکیج جهان افروز به کجا مراجعه کنیم؟

ایران دما یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیر،سرویس و نصب به روز دنیا در کرج و مناطق حومه می باشد. و سال هاست به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای  در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد.

ایران دما با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص خود در شهر کرج توانسته تجربه چندین ساله خود در تعمیر انواع محصولات روز دنیا را با علم روز گره بزند و یکی از به روزترین مراکز تعمیرات کشور باشد.

تعمیرات انواع پکیج از جمله جهان افروز و سایر برندهای معروف بازار در کمترین زمان ممکن در محل شما توسط تعمیرکاران متخصص ایران دما انجام می شود. بنابراین نیازی به مراجعه شما یا انتقال و جابجایی دستگاه معیوب نیست.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات