مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایمرگاس Emergas در کرج

مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایمرگاس Emergas در کرج

پکیج ایمرگاس یک سیستم گرمایشی است که ساخت کشور ایتالیا و در دو نوع تک مبدل و دو مبدل موجود می باشد. مدل تک مبدله بدون فن است در حالی که مدل دو مبدله فن دار است. این پکیج به دلیل بهره وری انرژی، نصب آسان و فناوری پیشرفته، شناخته شده است.

پکیج ایمرگاس در مدل های مختلف از جمله Mini Eolo و Mini Nike با ظرفیت های 24000 و 28000 هزار موجود می باشد. این مدل ها ویژگی های مختلفی از جمله کنترل های پیشرفته، طراحی فشرده و کاهش نویز را ارائه می دهند.

و یکی از پکیج های پرطرفدار است که در بسیاری از منازل و ساختمان ها استفاده میشود با این حال، مانند هر سیستم گرمایش دیگری، پکیج ایمرگاس ممکن است دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

یکی از چالش های اصلی که مصرف کنندگان پکیج ایمرگاس با آن مواجه هستند، یافتن تعمیرکار ماهری است که بتواند مشکلات را به درستی عیب یابی و رفع کند.یکی از خدمات ویژه ایران دما تعمیر تخصصی و سرویس این پکیج پرطرفدار می باشد.

معرفی مدل های مختلف پکیج ایمرگاس

ایمرگاس یک تولید کننده پکیج معروف است که طیف گسترده ای از محصولات گرمایشی را ارائه می دهد. این شرکت دارای یک خط تولید گسترده است، با بیش از 75 نوع پکیج مختلف در پنج مدل مختلف است. مدل های مختلف پکیج ایمرگاس عبارتند از:

پکیج های تک مبدله:

پکیج Emergas با یک مبدل Bithermic: یک سیستم گرمایشی محبوب است که در دو نوع مختلف موجود است Eolo که دارای فن است و Nike Star که فن ندارد. این پکیج برای فضاهایی تا 150 متر مربع طراحی شده است.

 

پکیج Emergas با یک مبدل Bithermic دارای چندین ویژگی است که آن را به گزینه ای محبوب برای صاحبان خانه تبدیل می کند. دارای صفحه نمایش کدهای خطا است که تشخیص و عیب یابی مشکلات احتمالی را آسان می کند. این پکیج همچنین دارای سیستم ضد یخ است که به محافظت از سیستم در برابر آسیب در هوای سرد کمک می کند.

 

یکی دیگر از ویژگی های مهم پکیج Emergas با یک مبدل Bithermic، سیستم بای پس خودکار است که تضمین می کند که پکیج حتی در صورت مشکل در پمپ سیرکولاسیون به کار خود ادامه می دهد. این ویژگی به جلوگیری از داغ شدن یا خاموش شدن بیش از حد بسته کمک می کند.

 

این پکیج دارای سیستم ضد گریپاژ نیز می باشد که به جلوگیری از گرفتگی پمپ به دلیل عدم استفاده کمک می کند. این ویژگی مفید است چونکه از پکیج  برای دوره های طولانی مانند در طول ماه های تابستان ممکن است استفاده نشود.

پکیج Emergas با یک مبدل Bithermic دارای سیستم جرقه زنی کند است که به جلوگیری از تولید صدای بیش از حد پکیج هنگام راه اندازی کمک می کند. این امر به ویژه در صورتی مهم است که پکیج در یک منطقه مسکونی واقع شده باشد که سطح سر و صدا باید به حداقل برسد.

 

در پایان، پکیج Emergas با یک مبدل Bithermic یک سیستم گرمایشی قابل اعتماد و کارآمد است که در دو نوع مختلف موجود است: Eolo و Nike Star. دارای چندین ویژگی مهم از جمله صفحه نمایش کد خطا، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم بای پس خودکار، سیستم ضد گریپاژ و سیستم جرقه زنی کند است. این ویژگی ها به اطمینان از عملکرد روان و کارآمد پکیج کمک می کند و گرمای راحت را برای خانه ها و فضاهای تجاری فراهم می کند.

پکیج Emergas با دو مبدل مونو ترمیک:

پکیج Emergas با دو مبدل مونو ترمیک یک سیستم گرمایشی است که ظرفیت 24000 تا 32000 کیلو کالری دارد و برای فضاهایی با مساحت 180 تا 200 متر مربع مناسب می باشد. این پکیج در دو نوع مختلف موجود است EOLO) و( Nike  EOLOدارای فن است و در سه ظرفیت مختلف 24، 28 و 32 کیلووات عرضه می شود، در حالی که نایک با یک مبدل تولید می شود و دارای ظرفیت های 24 و 28 کیلووات است. هر دوی این مدل ها دارای صفحه نمایشی هستند که حالت عملکرد دستگاه را نمایش می دهد.

یکی از ویژگی های کلیدی این پکیج راندمان بالای 93  درصد آن است. پکیج Emergas با دو مبدل حرارتی مونو دارای چندین ویژگی دیگر نیز می باشد که آن را به گزینه ای محبوب برای صاحبان خانه تبدیل می کند. اینها شامل مبدل حرارتی فولاد ضد زنگ است که آب گرم را برای مصرف به طور جداگانه تولید می کند، سیستم کنترل جریان گاز اتوماتیک، عیب یاب الکترونیکی، سیستم جرقه زنی با مدولاسیون آهسته، سیستم یونیزاسیون حفاظت شعله، سیستم بای پس خودکار و قابلیت اتصال به یک ترموستات می باشد.

پکیج چگالشی( Victorix Condensation Immergas):

پکیج Victorix Condensation Immergas یک سیستم گرمایش چگالشی با راندمان بالا است که دارای راندمان چشمگیر 107٪ یا بالاتر است. این دستگاه در هشت مدل مختلف با ظرفیت های بین 26 تا 115 کیلووات موجود است که آن را برای فضاهایی با مساحت 200 تا 1100 متر مربع مناسب می کند. تمامی مدل های این پکیج از نوع فن دار با محفظه احتراق بسته می باشد.

یکی از مزیت های کلیدی این پکیج قابلیت اتصال به هشت دستگاه به صورت سری است که آن را برای استفاده در مناطق تا 5000 متر مربع مناسب می کند. همچنین کاهش 50 درصدی مصرف سوخت را در مقایسه با موتورخانه های معمولی و 30 درصد کاهش مصرف گاز را ارائه می دهد که می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه برای صاحبان خانه و مشاغل شود.

پکیج Immergas Condensation Victorix همچنین قابلیت اتصال 50 تا 115 کیلووات به منبع آب را دارد که منبع مطمئن آب گرم برای کاربردهای مختلف را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های این پکیج می توان به محافظت در برابر رسوب، سیستم عیب یابی خودکار به صورت نمایش خطا بر روی صفحه نمایش، سیستم مدولاسیون که به تنظیم دمای سیستم کمک می کند، سیستم ضد یخ زدگی برای جلوگیری از آسیب در هوای سرد، و یک سیستم بای پس خودکار که به حفظ جریان مناسب آب از طریق سیستم کمک می کند.

پکیج Immergas Condensation Victorix یک سیستم گرمایشی با راندمان بالا است که برای فضاهای بزرگ مناسب است. طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهد که آن را به گزینه ای قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای صاحبان خانه و مشاغل تبدیل می کند.

پکیج Immergas دیواری Avio-Zeus مخزن دار:

پکیج Immergas دیواری Avio-Zeus مخزن دار یک راه حل گرمایشی همه کاره و کارآمد مناسب برای مناطق کوچک تا متوسط است. این پکیج در سه ظرفیت مختلف 24، 28 و 32 کیلووات موجود است که آن را برای فضاهای 150 تا 300 متر مربع مناسب می کند. پکیج در دو نوع مختلف تولید می شود: یکی فن دار به نام مدل زئوس و دیگری بدون فن به نام مدل آویو.

مخزن این پکیج از جنس استنلس استیل 316L می باشد و دارای ظرفیت 45 لیتر برای مدل 28 کیلووات و 60 لیتر برای مدل 32 کیلووات می باشد. این باعث می شود که برای مناطقی که برای مصرف یا اهداف دیگر به آب گرم نیاز دارند، راه حلی بادوام و طولانی مدت باشد. علاوه بر این، این پکیج به گونه‌ای طراحی شده است که در مناطقی با آب که محتوای نمک بالایی دارد، به خوبی کار کند و آن را به یک انتخاب همه کاره برای طیف گسترده‌ای از کاربردها تبدیل می‌کند.

این پکیج به چندین ویژگی پیشرفته مانند سیستم ضد یخ، سیستم بای پس خودکار و عیب یاب الکترونیکی مجهز شده است.به طور کلی، پکیج Immergas دیواری Avio-Zeus مخزن دا ر راه حلی قابل اعتماد و کارآمد برای کسانی است که به دنبال یک سیستم گرمایش جمع و جور و همه کاره برای فضاهای کوچک تا متوسط خود هستند.

پکیج  زمینیEmergas مخزن دار Hercules:

پکیج Ground Emergas مخزن دار Hercules برای نصب در فضای باز طراحی شده است و برای مناطقی که دسترسی به گاز طبیعی وجود ندارد ایده آل است. این یک پکیج با کارایی بالا با ظرفیت 32 کیلووات است و در دو مدل با مخزن 50 لیتری یا 120 لیتری هرکولس موجود است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پکیج قابلیت تامین آب گرم برای دو سرویس بهداشتی به دلیل دبی بالای 15-24 لیتر آب گرم در دقیقه است. این امر به ویژه در خانوارهایی با جمعیت بالا که تقاضای آب گرم زیاد است مفید است.

این پکیج همچنین دارای امتیاز چهار ستاره از نشان بهره وری انرژی اروپا است که نشان از کارایی بالا و سازگاری با محیط زیست دارد. دارای یک سیستم کنترل دما در زمان واقعی است که خروجی گرمایش را با توجه به دمای بیرون تنظیم می کند و در نتیجه صرفه جویی در انرژی را به حداکثر می رساند.

 

از دیگر ویژگی‌های این پکیج می‌توان به سیستم عیب‌یابی الکترونیکی اشاره کرد که به تشخیص مشکلات احتمالی کمک می‌کند و همچنین سیستم ایمنی تخلیه گاز احتراق که عملکرد ایمن و کارآمد را تضمین می‌کند. به طور کلی، پکیج Ground Emergas مخزن دار Hercules یک راه حل گرمایشی قابل اعتماد و کارآمد برای خانوارها در مناطقی است که گاز طبیعی در دسترس نیست.

پکیج های خورشیدیEMERGAS:

پکیج های خورشیدی برای کار با پنل های خورشیدی برای تامین آب گرم طراحی شده اند. آنها دوستدار محیط زیست هستند و می توانند به کاهش قبض انرژی کمک کنند. پکیج های خورشیدی در دو مدل تک و دو مبدل با حداکثر خروجی تا 120000 هزار BTU عرضه می شوند.

 

ایمرگاس طیف گسترده ای از محصولات گرمایشی را ارائه می دهد که برای انواع مختلف خانه ها و فضاهای تجاری مناسب است.ایمرگاس محصولی دارد که نیازهای شما را برای هر آب و هوایی و بر اساس متراژ محیط مورد استفاده  برآورده می کند.

مشکلات رایج پکیج ایمرگاس

1. مشعل پکیج ایمرگاس روشن نمی شود

دلیل اصلی روشن نشدن مشعل پکیج بسته بودن شیر گاز است. قبل از ثبت درخواست از وصل بودن گاز مطمئن شوید. گاهی در برد، جرقه زن و سنسور NTC مشکلی ایجاد می شود که علت روشن نشدن مشعل است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

2. پکیج ایمرگاس به طور ناگهانی خاموش می شود

کاهش فشار آب و گاز شایع ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی پکیج است. گاهی ممکن است مدار گرمایش مسدود شود یا ترموستات آسیب ببیند. در این صورت قطعات باید توسط تکنسین بررسی و مشکل برطرف شود.

3. از زیر پکیج ایمرگاس آب می چکد

اگر لوله های پکیج خورده یا فرسوده شده باشد، اتصالات لوله ها شل باشد، پکیج عایق بندی مناسبی نداشته باشد و یا شیر تخلیه آسیب دیده باشد، شاهد نشت آب از زیر پکیج خواهیم بود. برای جلوگیری از آسیب به بسته، باید فوراً برای رفع مشکل اقدام کنید.

4. پکیج ایمرگاس صدای غیرعادی می دهد

اگر پکیج به درستی نصب نشده باشد، اتصالات آن به اندازه کافی سفت نباشد، لوله مبدل و پکیج گیر کرده باشد، دستگاه برای مدت طولانی تهویه نشده باشد یا برخی از قطعات آن مانند شیر، پمپ و فن آسیب دیده باشد، بسته صدای غیر معمولی ایجاد می کند.

5. پکیج ایمرگاس بوی گاز می دهد

در صورت استشمام بوی گاز از پکیج، شیلنگ های متصل به دستگاه، شیر آب، مشعل و دودکش باید توسط تکنسین متخصص بررسی و در صورت وجود مشکل تعمیر شود.

6. آب مصرفی در پکیج ایمرگاس گرم و سرد می باشد

در صورت سرد و گرم شدن آب مصرفی در پکیج ممکن است مبدل ثانویه دستگاه ته نشین شده و یا NTC آب گرم و فلو سوئیچ آسیب دیده باشد. گاهی ممکن است نوسانات فشار آب پکیج دلیل این مشکل باشد. برای عیب یابی دقیق، بهتر است دستگاه خود را توسط یک تکنسین متخصص بررسی کنید.

7. آب مصرفی در پکیج ایمرگاس گرم نمی شود

در صورت بروز نقص فنی در هر قسمت از پکیج اعم از فلو سوئیچ، سنسور دما، شیر سه راهه و شیر بای پس آب مصرفی در پکیج گرم نمی شود. گاهی اوقات فشار کم گاز دلیل گرم نشدن آب پکیج است. برای بررسی مشکل، به کمک یک تکنسین نیاز دارید.

8. پکیج ایمرگاس روشن نمی شود

اگر پکیج روشن نشد ابتدا از وصل بودن برق و گاز مطمئن شوید. گاهی اوقات ممکن است ترموستات یا برد اصلی آسیب ببیند که دلیل روشن نشدن دستگاه است. برای رفع مشکل باید قطعات پکیج توسط تکنسین بررسی شود.

خدمات پکیج خدمات ایمرگاس در مجموعه ایران دما شامل موارد زیر می باشد:

  • تنظیم ارتفاع شعله برای افزایش طول عمر مبدل اصلی
  • صدای اضافی فن را حذف کنید
  • نویز اضافی بسته را از بین ببرید
  • بهبود عملکرد رادیاتورها از نظر گرمایش
  • بهبود مصرف آب گرم و گرمایش آن
  • بررسی وضعیت شیر اطمینان و شیر پرکننده
  • تغییر اورینگ های بسته
  • اسید شویی و رسوب زدایی بسته
  • فشار آب را بررسی کنید
  • نشت آب از بسته بندی را بررسی کنید
  • اطمینان از سلامت و عدم وجود مشکل در قسمت های مختلف و طول عمر پکیج ایمرگاس
  • بررسی احتراق و یون تشخیص شعله
  • بررسی سوئیچ جریان و فلومتر
  • فشار آب را بررسی کرده و تنظیم کنید
  • مشکلات احتمالی موجود در عملکرد یا قسمت های بسته را برطرف کنید.
  • رفع گرفتگی لوله ها

کد خطای پکیج Emergas را چگونه رفع کنید:

علیرغم اینکه توضیحات تمامی خطاهای پکیج امرگاس در دفترچه راهنمای پکیج امرگاس آمده است.

اما برای راحتی شما عزیزان توضیح کاملی در مورد علت نمایش ارور پکیج Emergas در این قسمت از مقاله آورده شده است.

  • کد خطای پکیج Emergas 01:در صورت بروز مشکل در تشکیل شعله، این کد خطا بر روی صفحه پکیج Emergas نمایش داده می شود.

دلایل متعددی برای عدم تشکیل شعله وجود دارد که از جمله آنها می توان به وجود گاز در محفظه احتراق، خرابی الکترودهای جرقه زنی، دریچه گاز و یا مسدود شدن مسیری که دود از آن خارج می شود اشاره کرد.

  • کد خطا 02 پکیج Emergas: کد خطای 02 نشان می دهد که ترموستات حرارتی پکیج Emergas به دلیل وجود هوا در مدار گرمایش آب فعال شده است. اگر پکیج Emergas را به موقع سرویس دهید، این خطا روی صفحه نمایش شما نمایش داده نمی شود.
  • کد خطای پکیج Emergas 03: کد خطای 03 همانند کد خطای 02 در صورت بروز مشکل در ترموستات حرارتی به شما نمایش داده می شود.
  • اما این بار بهتر است به جای وجود هوا در مدار، دودکش و خود ترموستات را بررسی کنید.
  • کد خطای پکیج Emergas 04: ممکن است ترموستات حرارتی خراب شده باشد. برای اطمینان، محل نصب ترموستات را بررسی کنید.
  • کد خطای پکیج Emergas 05: دلیل این ارور و نمایش ارور 05 بر روی صفحه نمایش خراب بودن یا مشکل داشتن سنسور NTC مدار گرمایش است.
  • کد خطای پکیج Emergas 06: زمانی که سنسور NTC مدار آب گرم مشکل داشته باشد کد خطا 06 نمایش داده می شود.

کد خطا 10 پکیج Emergas: وقتی کد خطای 10 بر روی صفحه نمایش پکیج Emergas ظاهر می شود به این معنی است که فشار آب جاری در مدار گرمایش کاهش یافته است.

با کمی دقت می توانید شخصا بدون کمک تعمیرکار پکیج ایمرگاس این مشکل را برطرف کنید.

به این ترتیب شیر پرکننده را باز کرده و فشار را تا 1.2 بار تنظیم می کنید.

در صورت افت مجدد فشار باید با نمایندگی تعمیر پکیج ایمرگاس تماس بگیرید.

در مقاله افت فشار آب پکیج این مشکل و راه های حل آن به طور کامل توضیح داده شده است.

کد خطا 11 پکیج Emergas: در صورت وجود مشکل در عملکرد فشار سوئیچ دود در مدل های دارای فن، این کد خطا نمایش داده می شود.

کد خطای 20 پکیج Emergas: زمانی که شعله توسط سنسور الکترود شعله تشخیص داده نمی شود، خطای شماره 20 را در صفحه پکیج Emergas مشاهده می کنید.

کد خطای 27 پکیج Emergas: در صورت بروز مشکل در گردش آب در مدار گرمایش پکیج Emergas، این کد خطا روی صفحه نمایش داده می شود.

کد خطای 37 پکیج Emergas: وجود مشکل در برقی که وارد دستگاه می شود دلیل نمایش این ارور بر روی صفحه است.

تنظیمات پکیج Emergas

مدل های مختلف پکیج ایمرگاس دارای صفحه نمایش های مختلف و دکمه های مختلفی هستند که باید دستگاه خود را با آن تنظیم کنید. اما برخی از دکمه های مشترک برای همه بسته های Immergas وجود دارد که در زیر لیست شده اند:

  • دکمه روشن/خاموش/دکمه تغییر از حالت زمستانی به تابستانی و بالعکس
  • دکمه کاهش دمای رادیاتورها
  • دکمه افزایش دمای رادیاتورها
  • دکمه ای برای افزایش دمای آب گرم مصرفی در دستگاه
  • دکمه کاهش دمای آب گرم دستگاه
  • دکمه تنظیم مجدد

اگر صاحب پکیج تاچی هستید می توانید در مقاله تنظیمات پکیج تاچی با تمامی تنظیمات مخفی این بسته آشنا شوید.

نحوه استفاده از پکیج ایمرگاس

استفاده از حالت زمستانی پکیج Emergas:

برای اینکه پکیج ایمرگاس را روی حالت زمستانی قرار دهید باید دریچه های زیر پکیج را باز کنید و قبل از هر کاری تمام رادیاتورها را تهویه کنید.

سپس مطمئن شوید که فشار بار دستگاه بین یک تا یک و نیم باشد و سپس دکمه مربوط به تغییر حالت دستگاه را فشار دهید.

پس از انجام این کار می توانید با استفاده از دکمه های مخصوص دمای رادیاتورها را تغییر دهید و آنها را به دمای دلخواه برسانید.

استفاده از حالت تابستانی پکیج Emergas:

برای تغییر حالت بسته از حالت زمستانی به تابستانی کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید.

البته در این فرآیند باید دقت داشته باشید که فشار بار پکیج Emergas بین یک تا یک و نیم باشد تا دستگاه خطای E01 را نشان ندهد.

با استفاده از دکمه های تغییر دمای آب گرم می توانید آن را به دمای دلخواه خود برسانید.

قیمت تعمیر پکیج ایمرگاس

در بیشتر موارد هزینه تعمیر به میزان تعمیرات و میزان قطعات استفاده شده در دستگاه بستگی دارد. برای مثال اگر مشکل از برد پکیج است باید برد پکیج ایمرگاس را تعویض یا تعمیر کنید و بسته به قیمت برد هزینه آن متفاوت است. این موضوع در مورد تعمیر پکیج امرگاس نیز صدق می کند، بنابراین اگر می خواهید در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید، بهتر است پکیج ایمرگاس را در بازه زمانی مشخصی سرویس کنید تا در صورت بروز مشکل در پکیج، آن را برطرف کنید. و می توان از آسیب جدی جلوگیری کرد.

تعمیر پکیج Emergas:

مهم است که در اسرع وقت نسبت به رفع هرگونه مشکلی در پکیج ایمرگاس خود اقدام کنید تا از آسیب بیشتر جلوگیری کنید و از ایمنی و کارایی سیستم اطمینان حاصل کنید. برای عیب یابی و تعمیر پکیج توصیه می شود با تعمیرکار آموزش دیده و مجرب پکیج ایمرگاس ایران دما تماس بگیرید. پکیج ایمرگاس دارای ساختاری پیچیده با بیش از 25 قطعه می باشد، بنابراین تلاش برای تعمیر آن بدون آموزش صحیح می تواند آسیب بیشتری به پکیج وارد کند.

هنگامی که با  ایران دما  تماس بگیرید، تعمیرکاران ما پکیج  شما را به طور کامل بررسی می کنند و در صورت نیاز قطعات معیوب را با قطعه اصلی تعویض می کنند. آنها گزارش های کامل عیب یابی را در اختیار شما قرار می دهند و توضیح می دهند که چرا قطعه باید تعویض شود، بنابراین می توانید از مقرون به صرفه بودن تعویض اطمینان داشته باشید. همیشه بهترین کار این است که برای هر گونه تعمیر و نگهداری به متخصصان تکیه کنید تا از عملکرد بهینه و طول عمر پکیج ایمرگاس خود اطمینان حاصل کنید.

هزینه سرویس و تعمیر پکیج ایمرگاس:

هزینه سرویس و تعمیر پکیج ایمرگاس بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. این عوامل شامل میزان آسیب به پکیج، نیاز به تعویض قطعات، زمان و سختی کار مورد نیاز و میزان رسوب در داخل پکیج می باشد. هزینه خدمات ممکن است به تجربه و آموزش تکنسین انجام کننده تعمیر نیز بستگی داشته باشد.

تخمین دقیق هزینه سرویس و تعمیر تا زمانی که میزان آسیب توسط تکنسین ماهر ارزیابی نشود دشوار است. هنگامی که تکنسین علت مشکل و میزان آسیب را مشخص کرد، گزارش مفصلی را در مورد تعمیرات مورد نیاز و هزینه های مربوطه به شما ارائه می دهد.

شایان ذکر است که تعمیر و نگهداری منظم و سرویس پکیج می تواند از تعمیرات پرهزینه در آینده جلوگیری کند. بی توجهی به نگهداری و سرویس می تواند منجر به مشکلات مهم تری شود که در نتیجه هزینه های تعمیر بالاتر می رود. بنابراین برای جلوگیری از تعمیرات پرهزینه و جلوگیری از تعمیرات پرهزینه، توصیه می‌شود از تکنسین های مجرب ایران دما کمک بگیرید.

مزایای استفاده از تعمیرکار ایمرگاس (شرکت ایران دما)

شرکت ایران دما یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده کلیه دستگاه های سیستم تهویه مطبوع و خدمات ویژه تعمیر، سرویس و نصب آنها می باشد:

  • در عیب یابی پکیج مهارت کافی دارند و در عیب یابی تخصص بالایی دارند.
  • در صورت تعویض قطعه توسط تعمیرکاران، قطعه تعویضی دارای گارانتی شش ماهه تا یک ساله می باشد.
  • تعمیرکاران ما بصورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمت به شما عزیزان هستند..
  • تعمیرکاران حرفه ای ایران داما آماده ارائه خدمات در تمامی نقاط کرج می باشند.
  • خدمات ما در مجموعه ایران دما در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت ارائه می شود.

کلام پایانی:

اگر از جمله افرادی هستید که از پکیج دیواری ایمرگاس استفاده می کنید و پکیج شما نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیشنهاد ما به شما این است که از تعمیرکاران ایران دما بخواهید که پکیج شما را در کرج تعمیر کنند زیرا این شرکت دارای کارشناسان و متخصصین ماهری است که تجربه و مهارت زیادی در کار خود دارند و مطمئن باشید تعمیرکاران حرفه ای ایران دما پکیج شما را به طور کامل و دقیق راه اندازی و تعمیر خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات