تعمیر تخصصی پکیج ایساتیس

تعمیر تخصصی پکیج ایساتیس

پکیج‌های ایساتیس نیز مانند سایر برندهای پکیج برای تولید گرما و آب‌گرم مصرفی در طول سال و 24 ساعته در حال کارند و جزء دستگاه‌های هوشمند و پیشرفته هستند همانطور که می‌دانید این تجهیزات با آب کار می‌کنند و بعد از 2 سال مبدل‌ها و قطعات داخلی آنها رسوب و جرم می‌گیرد که حتما باید سرویس و جرم‌گیری شوند و اگر این کار را به تعویق بیاندازید پکیج کارایی و راندمان خود را از دست می‌دهد و در نتیجه باید هزینه‌های بالایی را برای تعمیرات بپردازید، پس این تجهیزات و سایر متعلقات مربوطه نیازمند تعمیر و سرویس دوره ای می باشند.

مجموعه ایران دما با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر، سرویس و نصب انواع پکیج  یکی از فعال‌ترین و معتبرترین مجموعه ها در شهر کرج  می باشد.تعمیرکاران حرفه ای ایران دما در کوتاهترین زمان در محل حاضر شده و سرویس و تعمیر پکیج شما را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند. در صورتی که سرویس پکیج ایساتیس به صورت دوره‌ای انجام گردد %100 در افزایش طول عمر دستگاه و افزایش راندمان آن بسیار تاثیرگذار باشد.

با ایران دما، همیشه در دمای مطلوب باشید! 🔥
🏡 سایت ایران دما - حرفه‌ای در اجرای سیستم گرمایش و سرمایش 🏡
🌟 آیا به دنبال یک منبع معتبر برای خرید پکیج گرمایشی، قطعات و لوازم نصب پکیج، و حتی خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای برای پکیج خود هستید؟ 🔥 ایران دما به عنوان یکی از سایت‌های برتر در حوزه گرمایش و سرمایش با سابقه‌ای قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا نیازهای گرمایش خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید. 🔧 در ایران دما، ما به ارائه محصولات با کیفیت و متنوع از پکیج‌های گرمایشی معتبر و تایید شده متمایز می‌شویم. علاوه بر این، تمامی قطعات و لوازم نصب پکیج نیز در اختیار شما قرار دارد، تا نصب پکیج‌های خود را با اطمینان انجام دهید. 🔨 در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیر پکیج خود، تیم ما در کرج و کلیه مناطق استان البرز، آماده به اعزام فوری تعمیرکار پکیج شبانه روزی می‌باشد. تعمیرات تخصصی و کارآمد تیم ما به شما اطمینان می‌دهد که گرمایش خانه‌تان همیشه در وضعیت عالی قرار دارد.

📦 با ایران دما، شما علاوه بر خدمات با کیفیت، از گارانتی اصالت کالای تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیر و سرویس انواع پکیج بهره‌مند خواهید شد. همچنین با ارائه فاکتور رسمی در تمام مراحل خرید و خدمات ارائه شده همراه شما هستیم 🌐 به ایران دما بپیوندید و به راحتی و با اطمینان از گرمایش و سرمایش خانه‌تان لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، به سایت ما مراجعه کنید. ایران دما همیشه در کنار شماست! 🌐

نحوه عیب یابی پکیچ ایساتیس و راه حل برطرف کردن آن

در بخش اول مقاله قصد داریم شما را با عیب یابی پکیج ایساتیس به صورت کامل آشنا کنیم با ما همراه باشید.

  • نشتی آب از پکیج ایساتیس

نشتی آب یکی از مشکلاتی است که در برخی پکیج‌ها به وجود می‌آید و علت آن خرابی و یا سوراخ بودن قسمتی از پکیج ایساتیس می‌باشد.
در صورتی که با این مشکل مواجه شدید برای تعمیر پکیج ایساتیس می‌توانید شیلنگ‌ها و لوله‌ها را بررسی کنید اگر سوراخ بودند که باید تعویض شوند ولی اگر شل بودند می‌توانید آن‌ها را محکم کنید.
در برخی موارد امکان سوراخ بودن مخزن پکیج ایساتیس هم وجود دارد که برای تعمیر پکیج ایساتیس در این حالت می‌توانید از مراکز تخصصی تعمیر پکیج ایساتیس کمک بگیرید.

  • گرم نکردن پکیج ایساتیس

در عیب یابی پکیج ایساتیس زمانی که این مشکل پیش می‌آید ابتدا باید جریان گاز را بررسی کنید که قطع نشده باشد و یا شعله گاز خاموش نباشد.
در مرحله بعد باید فشار آب را بررسی کنید که کم یا زیاد نباشد چرا که باعث سرد شدن آب پکیج خواهد شد.
یکی دیگر از مواردی که باعث گرم نشدن پکیج ایساتیس می‌شود رسوب گرفتن پکیج ایساتیس می‌باشد که در این حالت برای تعمیر پکیج ایساتیس باید رسوب گیری پکیج انجام شود.

  • گرفتگی دودکش پکیج ایساتیس

یکی از خطرناک ترین مشکلات که عیب یابی پکیج ایساتیس باید برای آن انجام شود گرفتگی دودکش پکیج ایساتیس می‌باشد چراکه ضررهای جانی و مالی به جای می‌گذارد.
این مشکل بیشتر در پکیج‌های دیواری رخ می‌دهد که باید هر چند وقت یکبار سرویس پکیج برای آن‌ها انجام شود و لوله‌های آن بررسی شده و در صورت گرفتگی تخلیه شوند.

  • از کار افتادن برد پکیج ایساتیس

برد پکیج ایساتیس اصلی ترین قسمت آن است به گونه ای که می‌توان آن را مغز پکیج محسوب کرد چرا که پکیج دستور کلی کارکرد خود را از آن می‌گیرد.
در صورتی که پکیج شما اصلا کار نمی‌کند باید بدانید که برد پکیج دچار اختلال شده است و عیب یابی پکیج ایساتیس را انجام دهید.

  • صداهای غیر طبیعی از پکیج ایساتیس

صداهای غیر طبیعی که پکیج تولید می‌کند می‌تواند ناشی از هوا گرفتن و یا رسوب گرفتن پکیج باشد.
اصلی ترین علتی که باعث بروز این مشکل می‌شود هوا گرفتن پکیج ایساتیس می‌باشد برای تعمیر پکیج ایساتیس در این حالت می‌توانید به مقاله نحوه هواگیری پکیج مراجعه کنید و به راحتی مشکل پکیج ایساتیس خود را برطرف کنید.
در برخی حالات رسوب گرفتن قسمت‌های مختلف پکیج باعث می‌شود فشار آب کم شود و اجازه ندهد آب به درستی عبور کند و همین امر باعث صدای زیادی در پکیج می‌شود که در این حالت می‌توانید رسوب گیری پکیج ایساتیس را انجام دهید.

کد خطاهای پکیج ایساتیس

امروزه پکیج‌های ایساتیس مانند سایر پکیج‌ها هوشمند شده اند و به راحتی مشکلات خود را به کمک یک کد کوتاه در صفحه نمایش، نمایش می‌دهند که به کمک آن‌ها می‌توانیم تعمیر پکیج ایساتیس را بدون عیب یابی پکیج ایساتیس انجام دهیم در ادامه شما را با کد ارورها آشنا خواهیم کرد.

ارورهای پکیج ایساتیس

  • E0:این ارور جهت نمایش بروز مشکل در ورودی آب به پکیج است.

برای برطرف کردن آن ابتدا شیر آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که باز است و در ادامه اگر مشکل برطرف نشد بررسی کنید که به وسیله رسوبات مسدود نشده باشد.
و یا می‌تواند علت بروز این ارور خرابی سنسور ورودی آب باشد که باید آن سنسور را تعویض کنید.

  • E1:این ارور مختص فشار آب است در صورت کم بودن فشار آب این ارور نمایش داده می‌شود.

در زمانی که با این ارور مواجه شدید می‌توانید یک شیر آب کوچک که زیر پکیج قرار دارد را باز کنید و پس از اینکه فشار آب تنظیم شد آن را مجددا ببندید و تعمیر پکیج ایساتیس را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

  • E2:این کد خطا جهت نمایش تشکیل نشدن شعله می‌باشد.

پس از مشاهده این کد خطا برای تعمیر پکیج ایساتیس ابتدا می‌توانید گاز ورودی پکیج را بررسی کنید و در مرحله بعد دکمه ریستارت پکیج را فشار دهید بعد از اینکه این کار را انجام دادید اگر پکیج به درستی کار نکرد می‌توانید از مرکز تخصصی زرین سرویس کمک بگیرید.

  • E3:این ارور برای نمایش خرابی سنسور ان تی سی گرمایشی می‌باشد.

در صورت مشاهده این ارور در صفحه نمایش تنها راه حل تعمیر پکیج ایساتیس این است که آن را تعویض کنید.

  • E4:این کد ارور جهت نمایش خرابی سنسور ان تی سی آب گرم مصرفی می‌باشد که باید تعویض شود.
  • E5:در صورتی که با این کد خطا مواجه شدید باید بدانید که دستگاه روی حالت تابستانه است و آب را به درستی گرم نمی‌کند.
  • E6:زمانی که با این ارور پکیج مواجه شدید باید بدانید که پرشر فن با مشکل روبه رو شده است و به درستی فعالیت نمی‌کند و همچنین می‌تواند مسدود شدن دود کش پکیج باشد.

در صورتی که فن کار می‌کند و باز هم پکیج ایساتیس ارور می‌داد باید بدانید که مشکل از پرشر هوا است و باید آن را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
و اما در صورتی که فن کار نمی‌کرد باید بدانید که مشکل از برق دستگاه است، اگر برق دستگاه مشکل نداشت فن خراب شده است، باید آن را تعویض کنید.

  • E7:در صورت مشاهده این ارور باید بدانید که دمای پکیج ایساتیس بسیار بالا رفته است و از حد معمول خارج شده است.

در این حالت چند علت متفاوت وجود دارد که باید عیب یابی پکیج ایساتیس برای آن انجام شود.
از مجموع علت‌های آن، خرابی ترموستات است که در صورتی اطمینان از خرابی آن می‌توانید آن را تعویض کنید.
خرابی پمپ هم یکی از علت‌های بروز این ارور است که در عیب یابی پکیج ایساتیس باید متوجه آن شده باشید برای تعمیر پکیج ایساتیس در این حالت می‌توانید پمپ را به صورت کلی تعویض کنید.

  • E8:زمانی که این کد خطا را مشاهده کردید بدانید که دلیل آن عدم ارتباط برد اصلی پکیج ایساتیس با صفحه نمایش پکیج می‌باشد که در این حالت باید ارتباط آن‌ها را با هم برقرار کنید در صورتی که در این کار تخصص ندارید بهتر است جهت تعمیر پکیج ایساتیس از نمایندگی‌های تعمیر پکیج ایساتیس کمک بگیرید.
  • E9:در صورتی که با این کد خطا مواجه شدید متوجه شوید که محل جامپر S4 با مشکل رو به رو شده است و آن را باید تغییر دهید.
  • EE:در صورتی که این کد خطا را مشاهده کردید بدانید که علت آن خرابی دیپ سوئیچ و یا جامپر پکیج است که باید تنظیم شوند و در محل مناسب خود نصب شوند.
علت روشن نشدن پکیج ایساتیس

عوامل موثر در تامین آب گرم مصرفی به وسیله ی پکیج ها، آب و برق وگاز و هم چنین کارکرد صحیح تمامی اجزا و قطعات تشکیل دهنده ی پکیج است. اگر هر یک از این عوامل دچار اختلال شوند، پکیج به درستی کار نمی کند و آب گرم مورد نیاز شما و یا رادیاتور را تامین نمی کند. اگر فشار آب در حد مطلوب است و سیستم برق رسانی نیز به شکل صحیح خود کار می کند و در گاز رسانی به پکیج نیز اختلالی نبود و اینکه هم آب مصرفی شما و هم رادیاتورها سرد هستند، به احتمال زیاد ایراد از سمت پکیج شما است. پکیج روشن نمی شود.

البته پکیج های ایساتیس دارای صفحه ی نمایشگری هستند که در زمان وجود مشکل، کد خطا را روی صفحه نشان می دهد. پس حتما به آن توجه داشته باشید. اگر مشکل مربوزط به روشن نشدن پکبج بود، علت روشن نشدن پکیج ایساتیس می تواند موارد زیر باشد:

برد کنترل خراب یا معیوب است.

اگر اجزای مختلف و هم چنین اتصالات را بررسی کردید و ایراد از آن قسمت ها نبود، به احتمال زیاد مشکل از برد پکیج است. تعمیر این بخش، نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای دارد.

مجرای ورودی گاز به پکیج بسته و یا قطع است.

پکیج های دیواری از گاز شهری برای گرم کردن آب مصرفی و آب رادیاتور استفاده می کنند. یکی دیگر از علت های روشن نشدن پکیج ایساتیس، همین دلیل است. به منظور رفع این مشکل، اتصالات و شیلنگ های گاز را بررسی کنید. در صورت فرسایش و تاخوردگی در بخش های مختلف شیلنگ ها، اقدام به تعویض آن نمایید.

فشار بار پکیج، کمتر از یک بار است.

یکی دیگر از علت های روشن نشدن پکیج ایساتیس، فشار پکیج می باشد. زمانی که میزان فشار از حد مجاز فراتر رود و یا کمتر از حد معمول باشد، می تواند موجب روشن نشدن پکیج و یا خاموش شدن آن شود.

هواگیری لوله های پکیج

هوا گرفتن لوله های پکیج، یکی دیگر از علت های روشن نشدن پکیج ایساتیس است. زیرا پکیج های دیواری به وسیله ی جریان آب، آب گرم مصرفی و هم چنین پروسه ی گرم شدن آب با اختلال رو به رو می شود. درنتیجه آب، به خوبی گرم نمی شود و یا سرد می ماند. برای رفع این مشکل باید هواگیری لوله ها انجام شود. اکثر پکیج های دیواری دارای شیر هواگیری هستند. با انجام این کار، در مصرف سوخت صرفه جویی می شود و هم چنین طول عمر دستگاه افزایش می یابد.

ایجاد رسوب در لوله های دستگاه

به دلیل وجود املاح فراوان و گوناگون در آب های شهری، احتمال رسوب گذاری در لوله های پکیج وجود دارد.اگر در زمان مناسب و به موقع، اقدام به رسوب زدایی کنید، می توانید از آسیب های جدی که به واسطه ی رسوب، به پکیج وارد می شود، جلوگیری کنید. هم چنین اگر سطح رسوبات کم باشد، خودتان به راحتی می توانید رسوب زدایی را انجام دهید. اگر از فیلترهای مناسب به منظور، عدم رسوب گذاری قرار دهید، در سطج لوله های پکیج، کم تر رسوب قرار می گیرد. هم چنین برای از بین بردن رسوبات، می توانید از مواد جرم گیر استفاده کنید و یا به روش اسیدشویی اقدام به زدودن آن ها نمایید.

مسدود شدن مجرای دودکش

گرفتگی مسیر دودکش، از علت های خاموش شدن و روشن نشدن پکیج ایساتیس می باشد. برای حل این مشکل باید، مجرای دودکش را بررسی نمایید و عواملی که باعث مسدود شدن آن شده را شناسایی کنید. حتما این نکته را مدنظر داشته باشید که دودکش به شکل اصولی نصب گردد. هم چنین فاصله ی مناسب را با سقف داشته باشد.

معیوب بودن الکترود تشخیص شعله از علت های روشن نشدن پکیج ایساتیس

وظیفه ی تشخیص شعله بر عهده ی یون الکترود می باشد. برای رفع مشکل از این ناحیه، الکترود را تمیز کرده و فاصله ی آن را با جرقه زن تنظیم نمایید.

اشکال در عملکرد شمعک

اگر سیستم گازرسانی و جرقه دچار مشکل باشد، شمعک دستگاه روشن نمی شود. برای اینکه از خرابی شمعک اطمینان حاصل نمایید، شیر آب گرم را باز کنید و بعد از آن، به صورت دستی اقدام به روشن کردن شمعک کنید. اگر پکیج روشن شد، ایراد از شمعک است و نیاز به تعمیر دارد.

خرابی پمپ گردش آب

زمانی که پمپ سیرکولاتور به درستی کار نکند، برد دستگاه، فرمان خاموش شدن پکیج را می دهد. از یک تعمیرکار ماهر به منظور تعمیر و سرویس آن کمک بخواهید.

از موارد دیگری که می تواند علت روشن نشدن پکیج ایساتیس باشد می توانیم به قطعی برق پکیج، اشکال در پرشرهای سوئیچ هوا، قطعی برق پکیج، معیوب بودن فن دستگاه و هم چنین اشکال در عملکرد پمپ سیرکولاتور، اشاره کنیم.

اهمیت سرویس پکیج ایساتیس

در هر صورت زمانی که شما با کم شدن آب گرم مصرفی روبه‌رو می‌شوید این امر نشانه این است که باید هرچه سریعتر از سرویس پکیج ایساتیس استفاده نمایید؛ چرا که کاهش گرمای آب گرم و یا سرد به واسطه پکیج باعث می‌شود تا مشکلات زیادی برای شما به وجود آید

و این عدم کیفیت به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود و چنانچه رادیاتور شما گرم نباشد و یا پکیج نتواند ساختار اصلی خود را به نمایش بگذارد شامل هر چه سریعتر از خدمات آنلاین دکتر فنی در این زمینه می توانید استفاده کنید.

البته آبریزش از پکیج را یک مقوله مهم در نظر بگیرید؛ چرا که آبریزش می‌تواند به خرابی قطعات و بسیاری از مشکلات دیگر دامن بزند. هرگونه سر و صدا مانند تق تق و دیگر صداها را نادیده نگیرید؛

چرا که همین سرصدا ها به راحتی می‌توانند از مشکلات هر چه بیشتر زمانیکه سریع برطرف شوند بدون هیچگونه مشکلی جلوگیری کند.

عمدتا برای سرویس پکیج شما زمانیکه آب مصرفی سرد و گرم تامین نمی‌شود و یا پکیج شما به اسید شویی نیاز دارد باید به سرویس بپردازید که اصولا هر یک سال یکبار شما باید به سرویس و اسید شویی توجه کلیدی داشته باشید.

عیب های پرتکرار پکیج ایساتیس

از جمله عیب و ایرادهای پرتکرار که می‌تواند به خرابی پکیج ایساتیس دامن بزند زمانی است که شما به صورت مکرر با کم شدن فشار آب رو به رو می شوید و یا ریزش آب بسیار غیر طبیعی مشاهده می شود که شما باید منتظر به وجودآمدن نشتی باشید.

سعی کنید ورودی آب پکیج را ببندید و آب گرم داخل منزل را باز کنید و بعد از این کار شیر پرکن زیر دستگاه را باید باز کنید.

بدین ترتیب شاید ریزش آب پکیج شما هرچه سریعتر برطرف شود و اما زمانی که شما از تعمیر تخصصی پکیج ایساتیس توسط کادر مجرب ایران دما استفاده می کنید صددرصد با مشکلات این چنینی روبرو نمی شوید و می‌توانید به نحو احسن در طولانی مدت از خدمات پکیج ایساتیس به سادگی بهره مند شوید.

جلوگیری از خرابی هرچه بیشتر پکیج

زمانی که سرویس کار مجموعه آنلاین دکتر فنی به تعمیر پکیج ایساتیس شما می پردازد، توصیه هایی را برای خرابی کمتر پکیج در اختیار شما قرار می دهد که این توصیه های به شرح زیر است:

سعی کنید همیشه درجه گرمایش شوفاژ را بسیار بالا و در آخرین حد در نظر نگیرید.

تا حد امکان از انواع محافظ های برق استاندارد برای جلوگیری از سوختن برد استفاده کنید.

هر چند وقت یکبار  فشار پکیج خود را کم کنید که برای این کار می توانید از سرویس کاران مجموعه دکتر فنی استفاده کنید.

اگر شما به هر دلیلی بدون فن با پکیج خود کار می کنید در قسمت پشت بام سعی کنید که با استفاده از کلاهک دودکش را حتما نصب کنید که این کار صددرصد به شما کمک می‌کند تا پکیج شما دیرتر نیاز به تعمیر داشته باشد.

همچنین در قسمت بالای پکیج از قرار دادن هر نوع اجسام و وسایل خودداری کنید که این کار می‌تواند به خرابی زودهنگام پکیج بسیار کمک کند.

حداقل ۲ سال یا یک سال و نیم یک بار اسید شویی را انجام دهید؛ چرا که عدم انجام این کار در طولانی مدت پکیج شما را با مشکلات جدی رو به رو می کند و با ایراد های مختلف روبرو می شود.

اما در هر صورت شما با نصب صافی می توانید یک مسیر با کیفیت را برای شوفاژ در نظر بگیرید و سعی کنید بدین ترتیب از سرویس کاران دکتر فنی تقاضا کنید تا شعله پکیج شما را تنظیم کرده و شما را با کیفیت بیشتری برای پکیج آشنا سازند.

کلام آخر اینکه:

در این مقاله سعی کردیم کامل ترین توضیحات و آموزش های مربوط به عیب یابی و سرویس به موقع و تعمیر پکیج ایستایس را برای آگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان ارائه بدهیم. در صورتی که پکیج شما ایساتیس نیست می‌توانید به بانک ارور پکیج مجموعه ایران دما مراجعه کنید و عیب یابی پکیج خود را انجام دهید.یا عیب یابی و تعمیر پکیج خود را به کارشناسان مجرب ایران دما بسپارید. 

با ایران دما، همیشه در دمای مطلوب باشید! 🔥
🏡 سایت ایران دما - حرفه‌ای در اجرای سیستم گرمایش و سرمایش 🏡
🌟 آیا به دنبال یک منبع معتبر برای خرید پکیج گرمایشی، قطعات و لوازم نصب پکیج، و حتی خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای برای پکیج خود هستید؟ 🔥 ایران دما به عنوان یکی از سایت‌های برتر در حوزه گرمایش و سرمایش با سابقه‌ای قابل اعتماد، به شما کمک می‌کند تا نیازهای گرمایش خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کنید. 🔧 در ایران دما، ما به ارائه محصولات با کیفیت و متنوع از پکیج‌های گرمایشی معتبر و تایید شده متمایز می‌شویم. علاوه بر این، تمامی قطعات و لوازم نصب پکیج نیز در اختیار شما قرار دارد، تا نصب پکیج‌های خود را با اطمینان انجام دهید. 🔨 در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به تعمیر پکیج خود، تیم ما در کرج و کلیه مناطق استان البرز، آماده به اعزام فوری تعمیرکار پکیج شبانه روزی می‌باشد. تعمیرات تخصصی و کارآمد تیم ما به شما اطمینان می‌دهد که گرمایش خانه‌تان همیشه در وضعیت عالی قرار دارد.

📦 با ایران دما، شما علاوه بر خدمات با کیفیت، از گارانتی اصالت کالای تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیر و سرویس انواع پکیج بهره‌مند خواهید شد. همچنین با ارائه فاکتور رسمی در تمام مراحل خرید و خدمات ارائه شده همراه شما هستیم 🌐 به ایران دما بپیوندید و به راحتی و با اطمینان از گرمایش و سرمایش خانه‌تان لذت ببرید. برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات، به سایت ما مراجعه کنید. ایران دما همیشه در کنار شماست! 🌐

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات