آموزش تعمیر سیستم جرقه زن و کندانسور پکیج

آموزش تعمیر سیستم جرقه زن و کندانسور پکیج

آموزش طریقه تعمیرات سیستم جرقه زن و کندانسور پکیج

تعمیر کندانسور پکیج دیواری به صورت تخصصی :

با توجه به این موضوع که امروزه استفاده از پکیج ها در زندگی امری مهم محسوب می شود؛ باید روش تعمیر و شیوه نگهداری و حفظ این وسیله کارآمد را نیز به صورت کامل یاد بگیریم تا در صورت هر گونه مشکل و ایراد نهفته شده در دستگاه مورد نظر مراتب را برای تعمیر پکیج به عمل آورده و با تعمیر یا تعویض قطعات باز هم بتوان به درستی از این دستگاه استفاده کرد.

در صورتی که شما مهارت فنی داشته باشید و بتوانید با بهره گیری از فکر و دانش فنی خود تعمیرات مربوط به پکیج خود را انجام دهید.

بنابراین به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که هر چقدر پکیج ها نسبت به دستگاه های دیگر از مزایای بیشتر و بهتری بهره مند باشند؛ اما هر وسیله عمر مفیدی دارد و امکان دارد قطعات موجود در آن خراب شده یا از کار بیفتند که در این صورت نیاز به تعمیرات اساسی دارند.

به همین دلیل ما در این مطلب تصمیم داریم روش تعمیر تخصصی سیستم جرقه زن و کندانسور را به شما آموزش دهیم. در صورت نیاز به تعمیرکار حرفه ای به سایت ایران دما مراجعه کنید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما اعزام شوند.

آموزش طریقه تعمیر سیستم جرقه زن و کندانسور چگونه است ؟

روش تعمیر سیستم جرقه زن و کندانسور در صورتی که عملی باشد؛ نتیجه ای فراتر و بهتر به خود می گیرد. ولی به صورت کلی به موجب فراگیری آموزش های اولیه در زمینه روش تعمیر سیستم جرقه زن و کندانسور قبل از هر چیزی باید دانست که یکی از مشکلات شایعی که در زمینه پکیج ها انجام می شود؛ این می باشد که گاهی اوقات پیش می آید که سیستم جرقه زن یا حسگر شعله پکیج شما جرقه نمی زند و مشکلاتی را برای سیستم شما به وجود می آورد.

همان طور که از نام سیستم جرقه زن مشخص می باشد؛ الکترود و سیستم جرقه زن وظیفه تخلیه درست بار الکتریسیته حجیم شده با استفاده از برد را دارا می باشد و موجب می شود تا مسیر خروجی گاز از پرده های مشعل انجام شود. بنابراین شما کاربران گرامی می توانید عمل جرقه زدن پکیج های دیواری خود را مدیریت کنید. اما در صورتی که سیستم جرقه زن پکیج وظیفه خود را انجام ندهد و به خوبی کار نکند؛ 

دلایلی برای تعمیر پکیج  آن وجود دارد که موارد احتمالی آن عبارت است از :

– وایر قطع شده است و یا اتصال وایر از محل مورد نظر خود جدا شده است.

– اتصال وایر امکان دارد شل شده باشد و موجب اختلال در روند سیستم جرقه زن دستگاه شما شده باشد.

– امکان دارد موجب کثیفی نوک الکترود سیستم جرقه زن باشد.

– شکستگی چینی الکترود نیز امکان دارد دلیل دیگری باشد.

– امکان دارد خرابی در فندک پیزو الکتریک دستگاه باشد.

هر یک از موارد احتمالی فوق می توانند خود علتی محکم برای خراب شدن و از کار افتادن سیستم جرقه زن محسوب شود که در این صورت باید به دنبال راه حل هایی بود که به کمک آن ها بتوان مشکلات به وجود آمده را برطرف کرد. 

از جمله راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تعویض وایر در صورت خرابی و آسیب جدی وارد شده به قطعه

– قرار دادن اتصال وایر در محل مورد نظر خود در صورت جدا شدن

– محکم کردن وایر در صورت شل شدن

– تمیز کردن نوک الکترود سیستم جرقه زن

– تعویض الکترود در صورت شکستگی آن

– تعویض فندک در صورت خرابی آن

با انجام دادن هر یک از این مراحل یاد شده می توان مشکلات احتمالی و خرابی های ناشی از سیستم جرقه زن را تعمیر کرد.

گاهی اوقات امکان دارد فقط با تعمیر سیستم جرقه زن می شود مشکل به وجود آمده را برطرف کرد. اما گاهی اوقات نیز کار به تعویض قطعه ای هم می رسد که در این صورت امکان دارد هزینه بیشتری را روی دست شما بگذارد. ولی در هر صورت با اجرای این فرآیندهای ممکن باید روند تعمیر یا تعویض پکیج ها و سیستم جرقه زن آن را صورت بخشید تا بتوان باری دیگر از پکیج به عنوان دستگاهی کارآمد و مناسب به خوبی بهره مند شد. در صورت نیاز به تعمیرکار حرفه ای به سایت ایران دما مراجعه کنید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما اعزام شوند.

آموزش تعمیر کندانسور در پکیج چگونه است ؟

علاوه بر مشکلاتی که امکان دارد برای سیستم جرقه زن پیش آید و موجب تعمیر آن ها را فراهم می آورند؛ کندانسور نیز به عنوان یکی از قطعاتی می باشد که در دستگاه های تبرید مانند کولر گازی و پکیج ها مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که در این قطعه از پکیج ها مشکلی به وجود آید؛ نیاز می باشد تا به یک تعمیرکار پکیج به صورت حرفه ای مراتب را گزارش داده تا بتواند با بهره گیری از تجربه و دانش فنی خود مشکل به وجود آمده را برای شما حل و فصل کند تا شما بتوانید از دستگاه مورد نظر خود به خوبی بهره مند شوید.

 از جمله مشکلاتی که امکان دارد کندانسور پکیج ها برای شما ایجاد اختلال کند، عبارت است از :

فشار کندانسور بالا می باشد.

– فشار کندانسور پایین می باشد.

– فشار کندانسور دارای نوسان است.

– دمای خروجی کندانسور پایین می باشد.

– سطح مایع مبرد در رسیور پایین می باشد.

– فیلتر درایر سرد می باشد یا عرق کرده و یخ زده است.

– در نمایشگر رطوبت سیکل تغییر رنگ انجام شده است.

– فشار مکش بالا است.

– و…

همانطور که مطالعه کردید؛ امکان دارد مشکلات فراوانی در کندانسور پکیج شما ایجاد شود که برای حل و فصل کردن هر یک از آنها باید از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید، به همین دلیل با مراجعه به سایت ایران دما از بهترین خدمات بهره مند شوید.

روش تعمیر کندانسور پکیج :

در صورت وجود هر یک از مشکلات احتمالی در کندانسور پکیج باید حتما با یک کارشناس تماس بگیرید تا وی با بهره گیری از دانش فنی خود مشکل به وجود آمده را برطرف کند.

از جمله راهکارهای لازم در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل :

– تخلیه هوای سیکل بعد از تست هوا در صورت افزایش فشار کندانسور

– تنظیمات کنترل فشار بالا

– شستشوی سطح کندانسور

– استفاده از عایق مناسب برای ریسیور در صورت پایین بودن کندانسور دستگاه

– بررسی کردن فشار کندانسور و کنترل کردن آن

– تعویض فیلتر درایر

– بررسی وجود نشتی در سیکل

– و…

موارد فوق فقط قسمتی از تعمیراتی هستند که مربوط به کندانسور پکیج ها و دیگر سیستم های تبرید است. بنابراین به صورت کلی در صورت هرگونه مشکل در سیستم جرقه زن و کندانسور باید هر چه سریعتر به منظور تعمیر این قسمت ها از پکیج و دیگر دستگاه ها اقدام کنید.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که تنها در صورتی که خودتان شخصا از عهده کار بر می آید؛ باید تعمیرات مربوط به سیستم جرقه زن و کندانسور پکیج را حل و فصل کنید.

در غیر این صورت با توجه به خطرات احتمالی که امکان دارد برای شما داشته باشد و تخصصی بودن موضوع تعمیر سیستم جرقه زن و کندانسور پکیج بهتر است مراتب را حتما به یک تعمیرکار متخصص در میان بگذارید. در صورت نیاز به تعمیرکار حرفه ای به سایت ایران دما مراجعه کنید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل مورد نظر شما اعزام شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات