چرا باید پکیج را از فروشگاه های معتبر و برندهای معتبر خریداری کرد؟!

چرا باید پکیج را از فروشگاه های معتبر و برندهای معتبر خریداری کرد؟!

چرا باید پکیج را از فروشگاه های معتبر اینترنتی و برندهای معتبرخریداری کرد؟

پکیج ها بی تردید یکی از بهترین وسیله های ایجاد گرمایش در واحدهای مسکونی و اداری محسوب  می شوند، به این دلیل که پکیج بدون اشغال هرگونه فضای مفید، دارای ایمنی بسیار بالا می باشد و می تواند استقلال کامل را برای هر واحد مسکونی فراهم کند.
به همین دلیل شرکت های متفاوتی دست به کار شده و به ساخت پکیج های متنوع روی آورده اند. اگر می خواهید بهترین پکیج را با کارایی خوب انتخاب کنید، باید در ابتدا به سراغ بهترین برندهای پکیج بروید و با آنها آشنا شوید تا با اطمینان خاطر پکیج مورد نظر خود را خریداری کنید. مجموعه تخصصی ایران دما با ارانه بهترین برندهای پکیج، در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است

بررسی قیمت و مشخصات فنی انواع پکیج و خریدی مطمئن از فروشگاه اینترنتی ایران دما

چرا باید هنگام خرید پکیج از بهترین برندها توجه فراوان کرد؟

قبل از معرفی انواع برندهای پکیج، بهتر است به مزایای استفاده از این سیستم گرمایشی بپردازیم.

– پکیج ها می توانند آب گرم مصرفی مورد نیاز افراد را در کمترین زمان ممکن در اختیار آنان قرار دهند، همچنین می توانند گرمایش فضا و محیط را به راحتی فراهم کنند.

– علاوه بر آن پکیج ها نسبت به سیستم موتورخانه مرکزی دارای راندمان انرژی بیشتری هستند. این سیستم ها دمای مورد نیاز و دلخواه را برای افراد تامین می کنند، با توجه به اینکه نصب و راه اندازی آسانی دارند.

– انواع پکیج ها به افراد امکان کنترل سیستم و تغییر دما به صورت مستقل را از داخل واحد می‌دهند که این یکی از بهترین مزایای پکیج های دیواری و زمینی به شمار می رود.

– بی تردید مزایای پکیج دیواری نسبت به معایب آن به مراتب بیشتر می باشد، به این دلیل که تنها مشکل آن اشغال فضا معادل حجم یک کابینت است.

– همانطور که گفته شد، نکات مهمی در خصوص خرید پکیج وجود دارد که یکی از فاکتورهای اصلی که باید به آن توجه کرد، برند محصول می باشد. به این دلیل که بهترین برندهای پکیج دستگاه هایی با کیفیت های بالا را ارائه می دهند، همچنین شما می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آنها نیز بهره مند شوید. بهتر است بدانید که پکیج هایی با برند خوب دارای گارانتی 2 یا 3 ساله هستند و این یعنی اطمینان خاطر زیاد برای مشتری.

– می توانیم از خلاصه معیارهای انتخاب پکیج های دیواری و زمینی، به این نتیجه برسیم که برند انتخابی در کیفیت استفاده و عملکرد بهتر محصول بی شک معیار تاثیرگذاری به شمار می رود؛

از دلایلی که صحت این موضوع را آشکار می کند، شامل خرابی کمتر محصولات، راندمان بالاتر دستگاه، صرفه جویی بیشتر و ارتباط شرکت با مشتریان می باشد.
در ادامه ی این مطلب به معرفی برندهای موجود در ایران که به تولید و عرضه انواع پکیج می پردازند، اشاره مختصری کنیم؛ با ما همراه باشید.

خرید-انواع-پکیج-ایران-دما

1- پکیج بوتان :

شرکت بوتان از سال 1332 تاسیس و فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرد. در سال های 1367 و 1372 اولین آبگرمکن گازی ایرانی و اولین پکیج دیواری را به بازار روانه کرد.

از آن سال‌ها تا به اکنون، بوتان مدل‌های متفاوت آبگرمکن و پکیج را تولید کرده است. محصولات شرکت بوتان به علت کیفیت مرغوب، طول عمر زیاد، قیمت مناسب در بین مردم ایران و حتی خاورمیانه، طرفداران بسیاری دارد.

این شرکت مدل‌های متفاوت آبگرمکن و پکیج را با ویژگی‌های مختلف تولید کرده تا هرکدام بتواند پاسخگوی کاربری خاص باشد. در حال حاضر این برند در زمینه تولید انواع پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن دیواری، رادیاتور، حوله خشک کن، آبگرمکن گازسوز مخزن دار و… در حال فعالیت است.

برند-بوتان-انواع-وسایل-گرمایشی-و-سرمایشی ایران دما

2- پکیج ایران رادیاتور :

شرکت ایران رادیاتور از سال 1358 در شرق تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت از سال 1384 شروع به تولید پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی کرده است.

ایران رادیاتور در حال حاضر آبگرمکنی را تولید نکرده و محصولات آن در حوزه پکیج، رادیاتور، مشعل، حوله خشک کن و … می باشد.
پکیج‌های برند ایران رادیاتور راندمان بالای 92% دارند و علاوه بر آن گواهینامه های فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن را هم دریافت کرده‌اند. در نهایت کاربران بسیاری تمایل به خرید محصولات این برند دارند.

ارائه کلیه محصولات ایران ردیاتور ایران دما

3- پکیج لورچ :

در سال 1356 شرکت لورچ در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت نیز در حوزه تولید انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی همچون انواع کولر آبی، پکیج دیواری و رادیاتور پنلی فعالیت می کند. پکیج‌های دیواری ارائه شده برند لورچ در مدل‌هایی چون هرما، هیرو و آدنا به بازار عرضه می‌شوند.

ارائه-محصولات-لورچ-فروشگاه-اینترنتی-ایران-دما

4- پکیج آزمون :

شرکت آزمون فعالیت خود را از سال 1357 آغاز کرده است. محصولات این شرکت بسیار زیاد باکیفیت بوده و به بیشتر از 12 کشور جهان صادر شده و گواهینامه‌های متعدد را دریافت کرده است. این شرکت در زمینه تولید انواع آبگرمکن برقی ایستاده، گازی و دیواری فعالیت می‌کند.

5- پکیج ایران شرق :

گروه صنعتی ایران شرق نیز بیش از 40 سال است که تاسیس شده و به تولید تجهیزات لوازم سرمایشی و گرمایشی پرداخته است. محصولات این شرکت شامل انواع مدل‌های بخاری و شومینه، کولر آبی، آبگرمکن، اجاق گاز طرح فر و پکیج می باشد

6- پکیج شوفاژکار :

یکی دیگر از برندهای تولیدکننده تجهیزات گرمایشی، شرکت شوفاژکار می باشد. این شرکت در دهه 40 تاسیس شد. محصولات این شرکت به دلیل مرغوبیت و محبوبیت بین کاربران به کشورهای متفاوتی صادر می‌شود. مجموعه شوفاژکار در حال حاضر انواع پکیج‌های زمینی و دیواری را تولید می‌کند؛ بنابراین در صورتی‌ که به دنبال یک پکیج با کیفیت هستید، می‌توانید محصولات این برند را از فروشگاه معتبر ایران دما خریداری کنید. از جمله مدل‌های پکیج دیواری شوفاژکار می‌توان به الگانت و کامفورت اشاره کرد.

7- پکیج ایساتیس :

شرکت ایساتیس نیز از برترین تولیدکنندگان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی محسوب می شود.

این شرکت در سال 1387 و با هدف انتقال جدیدترین تکنولوژی‌های روز از ایتالیا شروع به کار کرد. در حال حاضر محصولات شرکت ایساتیس شامل پکیج دیواری، رادیاتور پنلی، کولر گازی، اسپلیت دیواری و رادیاتور حوله‌ ای است. ایساتیس در حال حاضر آبگرمکنی را تولید نکرده است و پکیج های آن دارای مزایای زیر می باشد که عبارتند از:

– 15 درصد مصرف انرژی کمتر

– راندمان احتراق سه ستاره

– دارای صفحه نمایش

– قابل اتصال به فن کوئل

– و…

8- پکیج آریستون :

چنانچه به دنبال یک برند با کیفیت خارجی برای آبگرمکن و پکیج هستید، می‌توانید از محصولات شرکت آریستون ایتالیا استفاده کنید. این شرکت در حال حاضر محصولات متفاوت گرمایشی تولید می‌کند که از مهم‌ترین آنها می توان به پکیج‌های هوشمند، پکیج‌های دیواری چگالشی، پکیج‌های دیواری مخزن‌ دار، پکیج‌های زمینی مخزن دار چگالشی، آبگرمکن‌های برقی کم مصرف و … اشاره کرد.

 

9- پکیج والیانت :

از دیگر برندهای تولید کننده پکیج خارجی، می‌توان به برند والیانت اشاره کرد. در ایران اکثر پکیج‌های مدل دیواری والیانت وجود دارد. این پکیج‌ها در حالت فن دار و بدون فن و در ظرفیت‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند.

10- پکیج بوش :

شرکت بوش از گذشته برای تولید محصولات با کیفیت که عمر بالایی دارند در بین مردم شناخته شده می باشد. بوش اکنون در زمینه تولیدات محصولات گرمایشی و پکیج نیز فعالیت دارد. پکیج‌های این برند در انواع تک مبدله و دو مبدله، فن دار و بدون فن وجود دارد.

در چند سال اخیر شرکت بوش و بوتان با یکدیگر همکاری کرده اند تا خدمات پس از فروش محصولات شرکت بوش، از طریق شرکت بوتان انجام شود.

11- پکیج ایمرگاس :

در سال 1965 شرکت ایمرگاس در ایتالیا تاسیس شد. محصولات این شرکت نیز به دلیل کیفیت بالا و مرغوبیت به کشورهای متفاوت اروپایی و آسیایی ارسال می‌شود. این شرکت بیش از 130 مدل متفاوت پکیج و تجهیزات برای تولید آب گرم تولید کرده است.

فروشگاه اینترنتی ایران دما مرکز خرید پکیج با کلیه برندهای معتبر:

همه محصولات ارائه شده در سایت ایران دما از طریق فروشندگان اصلی و یا توزیع کنندگان آن برند و یا واسطه های فروش در ایران گارانتی شده‌ است؛ لازم به توجه می باشد که همه ی کالاهای مشمول گارانتی بعد از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت چند روزه ضمانت بازگشت می توانند استفاده کنند، در صورتی که انواع پکیج یا هر محصول دیگری با هرگونه ایراد و اشکال مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی کننده مربوط می باشد و سایت ایران دما هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.

اگر به هر علت موجه از جانب درخواست کننده گارانتی شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی به دلیل عدم موجودی و یا متوقف شدن تولید کالا و… قادر به جایگزینی محصول نباشد، می توانید نسبت به اخذ ما به التفاوت نسبت به تعویض کالا اقدام کنید و در صورت عدم پذیرش توسط خریدار فقط ملزم به پرداخت بهای کالای خریداری شده در روز و زمان خرید کالا می باشد.

بنابراین تمام کالاهایی که در سایت معتبر ایران دما عرضه می‌شوند، اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت به فروش نمی‌ رسد. به همین دلیل که مجموعه ایران دما اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را بر مبنای عرف و شرایط حاکم بر بازار تضمین می کند.

همچنین چنانچه شما مشتریان گرامی خواستار خرید انواع پکیج زمینی، دیواری با برندهای معتبر هستید، تنها کافی است به سایت ایران دما مراجعه کنید و با اطمینان خاطر بسیار، قیمتی بسیار مناسب، اصالت کالا و گارانتی محصول مورد نظر، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

در این مقاله سعی کردیم تمام نکاتی که باید درباره بهترین برندهای پکیج بدانید را به زبان ساده برای شما مخاطبان گرامی بگوییم. شناختن این نکات موجب خرید بهترین دستگاه می‌شود.

در نتیجه دستگاه شما کمتر خراب می‌شود و کمتر مجبور هستید برای تعمیر پکیج به دنبال تعمیرکار باشید. شما می توانید با مراجعه به سایت ایران دما از بهترین برندهای موجود در ایران در حوزه محصولات گرمایشی و سرمایشی با مناسب ترین قیمت ها و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات