آموزش رایگان صفر تا 100 تعمیر پکیج تاچی در کرج

آموزش رایگان صفر تا 100 تعمیر پکیج تاچی در کرج

آموزش رایگان صفر تا 100 تعمیر پکیج تاچی در کرج

تاچی یکی از برندهای نسبتا معتبر در زمینه تولید پکیج است که با تولید محصولات متنوع توانسته جایگاه خوبی در بازار کسب کند. هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. نکته مهم این است که برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات دستگاه و تعمیر اساسی آن، کلیه خدمات مربوط به تعمیرات پکیج تاچی را فقط از مراکز معتبر با تکنسین های خبره دریافت نمایید. تکنسین های کاراباما دانش و تجربه کافی در زمینه نصب، سرویس و تعمیر پکیج تاچی دارند و می توانند به صورت اصولی آن را عیب یابی کنند. اولویت ایران دما همیشه رضایت مشتری بوده است.

یافتن تعمیرکار ماهر برای عیب یابی و تعمیر پکیج تاچی این روزها به یکی از دغدغه های مهم تبدیل شده است. زیرا گاهی تنها با استفاده از خطا و خطاهای پکیج تاچی نمی توان مشکلات آن را برطرف کرد. برای مثال تنظیمات پکیج تاچی مدل اسمارت سخت است و نمی توان به عنوان مثال تنها با مراجعه به دفترچه راهنما خطای پکیج تاچی را رفع کرد.

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل پکیج تاچی کافیست با ما تماس بگیرید. در کمتر از 15 دقیقه هماهنگی جهت اعزام تکنسین جهت تعمیر پکیج تاچی انجام می شود.

خدمات پکیج تاچی توسط تعمیرکاران حرفه ای ایران دما:

  • عیب یابی تخصصی کدهای خطای پکیج تاچی
  • رسوب زدایی پکیج دیواری تاچی
  • سرویس پلات دستگاه تاچی
  • تهویه رادیاتور پکیج تاچی
  • بازرسی و سرویس کلی دستگاه
  • سرویس پکیج شعله
  • شستشوی کامل بسته (در صورت لزوم)
  • سرویس و تعمیر قطعات (و در صورت نیاز تعویض)

علاوه بر موارد فوق، در این مقاله تمامی تنظیمات مخفی پکیج تاچی که ممکن است روزانه با آن مواجه شوید را بررسی می کنیم، مانند نقص در اشتعال، گرم نشدن و روشن نشدن پکیج تاچی و … در صورت مشکل شما با مطالعه این مقاله حل نمی شود، باید بدانید که تعمیر پکیج تاچی توسط تعمیرکاران مجرب یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط ایران دما می باشد.

مرکز تعمیرات کلیه سیستم های تهویه مطبوع ایران دما با چندین سال سابقه کار و ارائه گارانتی 6 ماهه با استفاده از قطعات اورجینال و همچنین تعمیر انواع پکیج ها از قبیل: تعمیر پکیج ایران رادیاتور، تعمیر پکیج بوتان، فرولی تعمیر پکیج، تعمیر پکیج آریستون، تعمیر پکیج ایساتیس، تعمیر پکیج اپتیما، تعمیر پکیج لورچ، تعمیر پکیج بوش، تعمیر پکیج مرکوری، تعمیر پکیج والتر، تعمیر پکیج لامبرت بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

انواع پکیج تاچی

پکیج دیواری تاچی با برند اسمارت: این مدل از پکیج دارای دو مبدل می باشد.

پکیج دیواری تاچی با برند ECO: این نوع پکیج از نوع تک مبدل می باشد.

پکیج دیواری تاچی با برند اکو اسمارت: این پکیج دارای پسوند nd بوده و فاقد فن می باشد.

پکیج دیواری تاچی مدل تغلیظ به نام پریمیوم: این نوع پکیج دارای 2 ظرفیت می باشد. ظرفیت 28000 و 40000

ویژگی های پکیج تاچی:

  • دارای صفحه نمایش کد خطا
  • تنظیم اتوماتیک جریان گاز
  • استفاده از سیستم ضد یخ
  • سیستم احتراق آهسته
  • سیستم در برابر نوسان دمای آب گرم
  • احتراق خودکار

مشاهده تمامی کدهای خطای پکیچ تاچی

عیب یابی و تعمیر پکیج تاچی

عیب یابی و تعمیر پکیج تاچی به طور کلی به دو صورت انجام می شود. یکی از این روش ها بر اساس خطاها و خطاهای پکیج تاچی است که روی صفحه نمایش داده می شود و دیگری از طریق مشکلات و علائمی است که در نحوه عملکرد پکیج مشاهده می کنید.

در روش اول می توانید با دانستن انواع ارور پکیج تاچی سعی کنید مشکل را حل کنید که در ادامه مطلب سه جدول از لیست خطاهای پکیج تاچی مدل هوشمند و مدل اکو آورده شده است. اما در روش دوم تعمیر پکیج تاچی اغلب مشکلات زیر به وجود می آید.

  • آب به خوبی گرم نمی شود
  • اشکال و ایراد در جرقه زنی پکیج تاچی
  • نیاز به تهویه بسته
  • بسته تاچی روشن نمی شود
  • هنگام روشن کردن بسته، شعله زیادی خارج می شود

   در این صورت کافی است تمامی مشکلات فوق و مشابه را با متخصص تعمیر پکیج تاچی در مجموعه ایران دما برطرف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفارش تعمیر و عیب یابی پکیج تاچی خود فقط با یک تماس با کارشناسان ما در ایران دما مطرح کنید.

تنظیمات مخفی پکیج تاچی

آشنایی با تنظیمات مخفی پکیج تاچی از این جهت مهم است که نیاز شما به تعمیر پکیج تاچی را در مدت زمان طولانی کاهش می دهد و هزینه های اضافی را افزایش می دهد. در ادامه تمامی نکات مربوط به تنظیمات مختلف این پکیج را بررسی خواهیم کرد.

تنظیم شعله

یکی از تنظیمات مخفی پکیج تاچی مربوط به تنظیم شعله آن است. وقتی شعله بسته تنظیم نمی شود و مدام بلندتر و کوتاهتر می شود، باید آن را تنظیم کنید. برای این کار طبق مراحل زیر باید فشار گاز پکیج بررسی و در صورت نیاز تنظیم شود.

  • صفحه احتراق را باز کنید و برای جلوگیری از خطر، شیلنگ اتصال صفحه جرقه را به شیر گاز جدا کنید.
  • حتما بسته را روی حالت تابستانی قرار دهید.
  • در پکیج تاچی دو پیچ برای تنظیم شعله پکیج تعبیه شده است که یکی بالای شیر گاز و دیگری در گوشه مکعب کلی دستگاه قرار دارد. ابتدا پیچ گوشه مکعب را باز کرده و شیلنگ تنظیم فشار گاز را به آن وصل کنید، عدد مورد نظر باید نزدیک به 25 میلی بار باشد.
  • اگر در مرحله بالا فشار گاز تنظیم شده بود به سراغ پیچ بعدی رفته و مجدداً با این پیچ تمام کارهای فوق را انجام دهید.
  • حال باید هم شعله کوتاه و هم شعله بلند را تنظیم کنید، برای تنظیم شعله کوتاه کافیست یکی از دوشاخه های دستگاه را باز کرده و با آچار محکم نگه دارید.
  • باید یک صفحه قرمز که مخصوص تنظیم شعله است را بچرخانید تا روی عددی بین 2 تا 2.5 مگابر باشد و سپس دوشاخه را در جای خود قرار دهید.
  • در مرحله آخر باید پیچ قرمز را ثابت نگه دارید و شعله را بین 8 تا 12 میلی بار تنظیم کنید.

تنظیم دمای بسته تاچی

از آنجایی که پکیج در فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر گرمایش آب مصرفی در خانه، برای گرمایش سیستم های گرمایشی نیز استفاده می شود، به دلیل اینکه تنظیم دما برای فصول مختلف متفاوت است. تنظیم دما برای دو حالت تابستانی و زمستانی  وجود دارد.

بهترین دما برای پکیج تاچی در فصل تابستان 60 درجه سانتیگراد است اما برای فصول سرد سال پکیج را روی 60 درجه و برای استفاده برای سیستم های گرمایشی پکیج را روی 60 درجه تنظیم کنید.

نحوه تغییر حالت تابستانی به حالت زمستانی

برای تغییر حالت تابستانی به حالت زمستانی و بالعکس، ابتدا باید پکیج را خاموش کنید، سپس دریچه های رادیاتور واقع در زیر پکیج را باز کنید و پس از اطمینان از تنظیم صحیح فشار پکیج (1.5 میلی بار). ) بسته را روی حالت زمستانی قرار دهید. در نظر داشته باشید که قبل از بازکردن دریچه های رادیاتور باید پکیج و رادیاتور را تهویه کرد.

چرا تعمیر پکیج تاچی را به گروه ایران دما بسپارید؟

تعمیرکاران پکیج و ارائه دهنده خدمات پکیج که در دما ایران فعالیت می کنند دارای تخصص و تجربه در زمینه تعمیر انواع مدل پکیج تاچی می باشند. می توانید همه چیز را از راه اندازی کلی و عیب یابی فنی به آنها بسپارید. یکی دیگر از مزایای خدمات ایران داما این است که می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین و نزدیک ترین تعمیرکار پکیج به محل سکونت خود را انتخاب کنید.

همچنین گروه پشتیبانی خدمات ما تمامی مراحل کار را پیگیری کرده و از رضایت شما از کار اطمینان حاصل می کند. اگر می خواهید تعمیر پکیج شما به بهترین شکل، در کمترین زمان و با منصفانه ترین قیمت انجام شود، فقط تماس بگیرید، سفارش شما ثبت می شود و تعمیر پکیج ایران دما در اسرع وقت به محل ارسال می شود. تا جایی که ممکن است.

لیست خطاهای پکیج تاچی Tachy

یکی از راه های تعمیر پکیج تاچی خواندن ارور و رفع خطاهای آن می باشد. اگر شما هم از پکیج مدل تاچی استفاده می کنید، می توانید با دانستن هر خطا و دلایل آنها مشکل را حل کنید. کدهای خطا در بسته Tachi به سه نوع مختلف تقسیم می شوند. این سه نوع به نام های B، A ، C  وDشناخته می شوند که در زیر جدول هر کد خطا را به صورت جداگانه مشاهده می کنید.

 

هزینه تعمیر پکیج تاچی

موضوعی که ذهن بسیاری از افراد را در خصوص تعمیرات لوازم خانگی و در این مورد پکیج درگیر کرده هزینه تعمیر است. اگر هزینه زیاد است، آیا دستگاه ارزش تعمیر دارد؟ آیا هزینه منصفانه و طبق تعرفه مشخص است؟ این سؤالات و سؤالات مشابه به ویژه در این شرایط یک نگرانی طبیعی است. کارشناسان ایران داما این دغدغه را درک می کنند و همواره سعی می کنند برای آرامش خاطر مشتریان عزیز بهترین راه ممکن را از همه لحاظ در پیش بگیرند. از نظر هزینه هم همینطور است. هزینه تعمیر پکیج تاچی مانند سایر هزینه ها بر اساس نرخ اتحادیه و همچنین تحت نظارت و کنترل گروه ایران دما ارزیابی می شود. البته قبل از بررسی دستگاه نمی توان هزینه را تعیین کرد. زیرا تعیین دقیق هزینه بستگی به خرابی پکیج، مدل آن و حتی نیاز به تعویض یا عدم تعویض قطعه دارد. به همین دلیل تکنسین های ایران دما برای اعلام هزینه باید ابتدا دستگاه را بررسی کنند.

اولویت تعمیرکاران ایران دما تعمیر قطعات پکیج می باشد

با توجه به مواردی که در قسمت قبل توضیح دادیم طبیعی است که هزینه را به عنوان یک موضوع مهم برای مشتریان عزیز در نظر بگیریم. بنابراین باید هزینه تعمیر قطعات را در نظر بگیریم. به طور کلی تعمیر یک قطعه ارزان تر از تعویض آن است. به همین دلیل کارشناسان ایران داما همواره تعمیر قطعه را بر تعویض در اولویت قرار می دهند. از این رو، تنها در صورتی قطعه ای را تعویض می کنند که راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد. البته در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعات اصلی تعویض می شوند و به هیچ عنوان از کیفیت کاسته نمی شود. بنابراین نگرانی خاصی برای شما مشتریان گرامی وجود ندارد. با تحویل پکیج تاچی به مرکز تخصصی تعمیر پکیج، با خیال راحت منتظر تعمیر دستگاه خود در مدت زمان کوتاهی در محل خواهید بود.

گارانتی تعمیر، خدمتی برای آسایش مشتریان

ایران داما کیفیت خدمات تعمیر پکیج تاچی و البته سایر لوازم خانگی تحت پوشش را تضمین می کند. یعنی در زمان تعمیر پکیج در محل یا درب منزل برای مشتریان عزیز، در صورت بروز مجدد مشکلی که رفع شده بود، ایران داما بدون اخذ هزینه، مشکل را برای شما برطرف می کند. در واقع این کار تضمین کننده کیفیت خدمات مرکز تخصصی ایران داما می باشد.

خدمات سرویس و تعمیر پکیج تاچی در کرج

اگر در یکی از مناطق کرج و حومه آن هستید و زمانی که یکی از لوازم خانگی شما خراب می شود، اولین دغدغه شما این است که در این ترافیک و شلوغی چگونه تعمیرکار پکیج پیدا کنید، بهتر است شما را در اختیار شما قرار دهیم. خیالت راحت کافیست با مرکز تخصصی ما تماس بگیرید. سفارش شما توسط کارشناسان ما ثبت شده است. کارشناسان ما در اسرع وقت برای تعمیر پکیج تاچی در محل یا منزل شما حاضر شده و با کیفیتی فراتر از یک نمایندگی تعمیرات پکیج به شما خدمات رسانی خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات