آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج در کرج

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج در کرج

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج در کرج

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج در کرج، مطلبی کاربردی می باشد که به شما کمک می کند در صورت خرابی این قطعه مهم، آن را به راحتی تعویض کنید.

برد یکی از قطعات اصلی پکیج محسوب می شود که فرمان های عملکردی این دستگاه را صادر می کند. خرابی این قطعه، عملکرد دستگاه را مختل کرده و باعث می شود که قطعات، به درستی فرمان نگیرند. به طور معمول مشکل برد با صدور ارورهایی در صفحه نمایش مشاهده می شود و کاربران به راحتی می توانند از این موضوع آگاه شوند.

از آنجایی که این قطعه جزء قسمت های الکترونیکی دستگاه می باشد، تعمیرات آن فرایند پیچیده ای است و باید با استفاده از متخصصین حوزه ی تعمیر پکیج در کرج انجام شود. در غیر این صورت، امکان دارد برد به درستی ترمیم نشده و حتی دچار آسیب دیدگی های بیشتری شود.

تعمیرکاران تخصصی ما در مجموعه ایران دما، با تکیه بر مهارت بالای خود و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، پکیج شما را به بهترین نحو ممکن تعمیر می کنند. در ادامه، ضمن آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج در کرج، اطلاعات کاربردی را در این زمینه به شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد.

آموزش صفر تا صد تعمیر پکیج در کرج

علت خرابی برد پکیج چیست ؟

با توجه به نوع عملکرد و حساسیتی که برد پکیج دارد، عوامل بسیاری می تواند موجب خرابی و از کار افتادن این قطعه شود. قدیمی بودن سیستم پکیج، یکی از مهم ترین دلایل بروز مشکل در عملکرد برد می باشد. همچنین، چنانچه سطح این قطعه را گرد و خاک و آلودگی بگیرد، قادر به صدور فرامین به صورت کامل و درست در پکیج نخواهد بود.

همچنین گاهی قطعات داخلی برد آسیب می بینند و این موضوع، باعث اتصال کوتاه شده و قطعه ای از پکیج خراب می شود. ریختن آب روی سطح قطعه ی برد نیز می تواند باعث رسوب شده و به این ترتیب، پکیج در طولانی مدت خواهد سوخت.

پایان یافتن عمر خازن ها هم علت دیگری می باشد که بر از کار افتادن برد یا عملکرد ناقص این قطعه تاثیر بسیاری می گذارد. آنچه اهمیت دارد این می باشد که خرابی این قطعه به موقع تشخیص داده می شود و اقدامات لازم برای ترمیم آن صورت می گیرد.
در صورت نیاز، تعمیرکاران مجرب ما در مجموعه تخصصی ایران دما، می توانند شما را در تعمیر تخصصی پکیج در کرج یاری کنند.

علائم خرابی برد پکیج شامل چه مواردی می باشد ؟

از کار افتادن برد پکیج علائمی دارد که اگر آنها را بشناسید، می توانید در زمان مناسب اقدام به ترمیم این قطعه کاربردی کنید. یکی از مهم ترین نشانه های خرابی برد دستگاه، روشن نشدن پکیج می باشد. همچنین وقتی دستگاه چراغ قرمز ثابت را نشان می دهد و خاموش می شود، احتمال خرابی یا حتی سوختن برد وجود دارد.
جرقه نزدن پکیج هم می تواند نشان دهنده بروز مشکل در روند کاری برد این دستگاه گرمایشی باشد. در نتیجه چنانچه پکیج شما مدام خاموش می شود، به احتمال بسیار برد آن آسیب دیده و نیاز به ترمیم یا تعویض دارد.

تعویض برد پکیج چگونه انجام می شود ؟

امکان دارد بعضی اوقات برد پکیج سوخته باشد و عملا امکان ترمیم این قطعه وجود ندارد. در این صورت، باید از یک برد جدید در دستگاه پکیج خود استفاده کنید تا عملکرد آن به حالت عادی برگردد. برای تعویض برد پکیج ، باید دستگاه باز شده و برد قبلی از پکیج جدا شود. بعد از باز کردن اتصالات مربوطه، برد جدید در پکیج نصب شده و دوباره دستگاه بسته می شود.

چنانچه برد اصل باشد و کیفیت لازم را داشته باشد، می توانید از عملکرد بی نقص پکیج خود و برطرف شدن ایرادهای عملکردی آن اطمینان حاصل کنید.

تعمیر برد پکیج در انواع برندها :

1- تعمیر برد پکیج برند ایران رادیاتور چگونه است؟

برد پکیج ایران رادیاتور یکی از مهم ترین قطعات پکیج دیواری به شمار می رود. ابتدا می‌خواهیم علت خرابی برد پکیج ایران رادیاتور را برای شما توضیح دهیم که می‌تواند دلایل خرابی دیگر پکیج‌ها هم محسوب شود.

– یکی از علت‌های خرابی برد پکیج ایران رادیاتور که باید تعمیر برد پکیج دیواری برای آن انجام شود این می باشد که برد پکیج گرد و خاک گرفته است و اجازه نمی‌دهد رله‌ های پکیج به درستی کار کنند و موجب می‌شود بعضی از قطعات برد پکیج سوخته شوند که در این حالت با استفاده از مولتی متر می‌توانید تمام آی سی، خازن و … را چک کنید و هر کدام از قطعات که خراب بودند آن‌ها را تعمیر کنید.

– یکی دیگر از دلایل خرابی برد پکیج ایران رادیاتور این است که شیرآلات پکیج نشت کرده و آب به برد پکیج دیواری نفوذ می‌کند؛ هنگامی که این اتفاق رخ می‌دهد به علت اینکه برد یک قطعه الکترونیکی می باشد، در برخورد با آب واکنش نشان می‌دهد و امکان اینکه قطعات سوخته باشند فراوان است.
در این حالت برای تعمیر تخصصی برد پکیج ایران رادیاتور توصیه می شود به سایت تخصصی ایران دما مراجعه کنید تا به راحتی پکیج شما تعمیر شود.

– از دیگر علت‌های خرابی برد پکیج می‌تواند به پایان رسیدن ساعت کاری قطعات روی برد باشد به این دلیل که بیشتر قطعات الکترونیکی ساعت کاری دارند که بعد از به اتمام رسیدن آن قطعه دیگر نمی‌تواند به درستی کار کند. برای تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور در این حالت باید قطعات آن را تعویض کنید.

2- تعمیر برد پکیج دیواری بوتان چگونه است ؟

درباره تعمیر برد پکیج بوتان باید خدمت شما بگویم که کاملا عملکردی شبیه به پکیج ایران رادیاتور دارد. یکی از مواردی که به مراتب برای تعمیر برد پکیج دیواری بوتان نیاز می باشد، تعویض یکی از قطعات روی برد است که برای انجام این کار با استفاده از یک دستگاه به نام هوا گرم پایه‌های قطعات را که به برد وصل می باشد را گرم کرده و به آرامی‌ آن را از برد جدا می‌کنید تا حواستان باشد که پایه‌های قطعه شکسته نشوند.

3- تعمیر برد پکیج برند لورچ چگونه می باشد ؟

هنگامی که پکیج شما خراب بود و توانایی کار کردن به صورت صحیح را نداشت، باید تعمیر برد پکیج دیواری را انجام دهید.
دلایل بروز مشکلات در پکیج می‌تواند عواملی چون سرویس نکردن پکیج دیواری، نشت آب به داخل برد، خرابی و یا سوختن برخی از قطعات آن باشد.
برای تعمیر تخصصی برد پکیج لورچ در صورتی که مشکل پکیج، سرویس به موقع نباشد می‌توانید آن را سرویس کرده و سپس قطعاتی که با مشکل روبرو شده است را تعویض کنید.

تعمیر تخصصی برد پکیج لورچ در صورتی که آب به آن نشت کرده باشد، در بعضی موارد می‌تواند غیر قابل تعمیر باشد؛ به این دلیل که آب به آی سی نفوذ کرده و دیگر قابل تعمیر نمی باشد و چنانچه بخواهید همان آی سی را از بازار خریداری کنید، برنامه نویسی آن را کسی نمی‌تواند انجام دهد در این حالت باید یک پکیج لورچ جدید خریداری کنید تا جایگزین پکیج قبلی خود شود.

4- تعمیر برد پکیج برند ایساتیس چگونه است ؟

در بعضی موارد پکیج ایساتیس، پکیج نوژان انرژی، پکیج شوفاژکار و … ارورهایی می‌دهند که باید تعمیر برد پکیج دیواری برای آن صورت بگیرد، به این دلیل که مشکل اصلی از برد می باشد.
برای اینکه متوجه شوید ارور به برد مرتبط است یا خیر می‌توانید به بانک ارور پکیج و یا دفترچه راهنما مراجعه کنید.
هنگامی که ارور را خواندید، می‌توانید به بررسی و سپس تعمیر برد پکیج ایساتیس خود بپردازید.
درباره تعمیر تخصصی برد پکیج باید بگویم که توصیه می شود این کار را به متخصصین تعمیر برد پکیج دیواری بسپارید، به این دلیل که کار خطرناکی می باشد و امکان برق گرفتگی در آن وجود دارد.
البته چنانچه تمایل دارید تعمیر برد پکیج را خودتان انجام دهید، توصیه می شود که نکات ایمنی را رعایت کنید و قبل از شروع، پکیج را از برق بکشید و از دستکش استفاده کنید.

متخصص تعمیر برد پکیج :

در ساخت انواع پکیج ها از تکنولوژی پیشرفته ای استفاده می شود. به همین علت افراد فاقد تخصص نمی توانند به تعمیر آن ها اقدام کنند. برای تعمیر آن ها لازم می باشد تا افراد از دانش بالا برخوردار باشند و نسبت به دانش روز دنیا آگاهی های کافی را به دست آورند. علاوه بر آن بردهای الکترونیکی دارای قطعاتی می باشند که خود از قطعه های کوچک تری همچون خازن، مقاومت و … تشکیل شده است و تعمیر آنها مستلزم تخصص در رشته الکترونیک می باشد. برند هایی همچون بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، گلدیران، میدیا، آلزان، ایساتیس و… از برندهایی می باشند که با استفاده از شرکت های متفاوت تولید می شوند.

خدمات تعمیرات برد پکیج شامل چه مواردی می باشد ؟

مجموعه تخصصی ایران دما علاوه بر انجام اموری همچون نصب و تعمیرات پکیج و دیگر لوازم خانگی و سیستم‌های گرمایشی و برودتی، برای افزایش طول عمر دستگاه‌هایی همچون پکیج، آموزش سرویس‌ های دوره ای را برای مشتریان ارائه می دهد که موجب می شود تا افراد در نگهداری و استفاده از وسایل خود نکات لازم را در نظر گرفته و دستگاهشان کمتر دچار خرابی و آسیب شود. سرویس‌های دوره ای پکیج معمولا به صورت شش ماهه یا یک ساله انجام می شود، که این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه می گردد.

هزینه تعمیر برد پکیج در کرج چقدر است ؟

میزان دریافت هزینه تعمیر برد پکیج در کرج بسته به نوع تعمیرات متفاوت است و در مورد پکیج‌های متفاوت نیز متغیر می باشد. در صورتی که برد پکیج شما سوخته باشد، نیاز به صرف هزینه بالایی برای خرید برد جدید و تعویض آن با قطعه معیوب می باشد.

با توجه به این که تعمیرکاران تخصصی ایران دما برای ارائه خدمات در منزل مشتریان حضور می یابند، برای تعمیر برد پکیج در کرج  و دیگر قسمت های آن، نیازی به جا به جایی پکیج به تعمیرگاه نمی باشد و در نهایت هزینه‌های شما تا حد بسیاری کاهش پیدا می کند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .


آخرین مقالات